Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس به فدراسیون قطر نامه نوشته است.

باشگاه پرسپولیس به موضوع بشار رسن واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به ابراز نگرانی‌های هواداران و درج بعضی مطالب در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، همان‌طور که پیش از این سرپرست باشگاه در اظهارات خود اعلام کرده است، بعد از وصول گزارش‌های متعدد و پس از اینکه برای مدیران باشگاه مسجل شد یک باشگاه قطری به صورت غیر قانونی با بشار رسن وارد مذاکره شده و به دنبال توافق با او است، در تاریخ یک‌شنبه ۲۰ مهر، در قالب نامه‌، تذکر جدی برای این باشگاه قطری ارسال شد و در جریان آن، ضمن اعلام وضعیت قراردادی این بازیکن، هشدار داده شد که باشگاه قطری خود را در آستانه شکایت باشگاه پرسپولیس قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از نامه به باشگاه قطری آمده است:

باشگاه پرسپولیس از طرق گوناگون متوجه شد که شما با بشار رسن وارد مذاکره شده‌اید. از آنجا که این بازیکن قرارداد قانونی و معتبر با باشگاه پرسپولیس دارد، این کار کاملا خلاف قوانین و مقررات فیفا بوده و بر اساس آئین‌نامه فیفا، علاوه بر جرائم مالی، به بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه متخلف منجر خواهد شد. از این رو جدا هشدار می‌دهیم که از هرگونه تماس و مذاکره با بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس خودداری کنید چرا که پرسپولیس حقوق خود را محفوظ می‌دارد و مراتب جهت رسیدگی به مراجع انضباطی فیفا اعلام می‌شود.

یک روز بعد از ارسال این نامه، در تاریخ ۲۱ مهرماه نیز نامه‌ای برای اطلاع‌رسانی نسبت به اتفاقات رخ داده به فدراسیون فوتبال قطر ارسال شد و باشگاه پرسپولیس این فدراسیون را از اقدام غیرقانونی و غیرحرفه‌ای باشگاه قطری آگاه کرد. باشگاه پرسپولیس همچنین با یادآور شدن مفاد قانونی در این زمینه نسبت به پیگیری این موضوع در فیفا هشدار داده بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه قطری بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس

تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک امروز در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار پایان وقت‌های قانونی با تساوی ۲-۲ خاتمه پیدا کرد.

اما یکی از اتفاقات عجیب این مسابقه اظهارات گزارشگر اراکی بعد از گل تساوی آلومینیوم بود که گفت بازی به پنالتی کشیده شد. او پس از سوت پایان وقت‌های قانونی بازی هم این تاکید خود را تکرار کرد!

این گزارشگر در حالی این مطلب را عنوان کرد که دو نیمه ۱۵دقیقه‌ای وقت‌های اضافی را در نظر نگرفت و اشتباه عجیبی را در گزارش بازی مرتکب شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله