Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول از تساوی تیمش برابر اورتون ناراحت است.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از دیدار مقابل اورتون در جمع خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، کلوپ در ابتدا گفت:

بازی به دلایل مختلفی 2-2 شد. اجازه دهید با مصدومیت فن دایک شروع کنم. پیکفورد کاملا به او ضربه زد. باید آن را مجددا نگاه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس در پایان، تصویری که من دیدم آفساید نبود. کسی در جایی فکر می کند آفساید بوده است. کسی می تواند توضیح دهد چرا آفساید اعلام شد؟

سرمربی لیورپول در خصوص خطای خشن ریچارلیسون روی تیاگو افزود:

نمی دانیم اکنون وضعیت چطور است ولی خوب به نظر نمی آید.

کلوپ ادامه داد:

من هوادار حقیقی VAR نیستم. مقابل استون ویلا نیز آفسایدی بود که مشخص بود ولی اینجا من آفسایدی ندیدم. همه می گویند آفساید نبود ولی این حال مرا بهتر نمی کند. یک بازیکن از دست دادیم و شاید دومی را نیز بابت مصدومیت از دست دهیم. روز ما نبود.

وی اضافه کرد:

گل هایمان عالی بودند. در پایان بازی، تیاگو به من گفت حس می کند مصدوم شده است. واقعا درک نمی کنیم. ویرجیل فن دایک بازی های زیادی پی در پی برای ما بازی کرد و حال نمی تواند بازی کند و این خوب نیست. امیدوارم چیزی برای نوشتن پیدا کنید. گفته ام قبلا که محمد صلاح چقدر خوب است و اکنون حال صحبت در مورد آن را ندارم. حتی خود محمد فکر کنم در این لحظه نمی خواهد در این مورد صحبتی کند.

کلوپ خاطرنشان کرد:

چیزی که من در مورد صحنه فن دایک دیدم، یک پنالتی واضح بود. سپس داور آفساید اعلام کرد. آن صحنه، بیش از یک خطا بود ولی هیچ چیز رخ نداد. قدرتی نداریم. چه بگویم؟ این چیزی نیست که یک دروازه بان انجام دهد. بازیکنانم فوق العاده بودند. به تیمم افتخار می کنم. مقابل استون ویلا بد بودیم ولی تعجب نکردم به خوبی واکنش نشان دادیم اما باز هم بازی با تساوی به اتمام رسید. واکنش و عملکردمان خوب بود. اورتون فرم خوبی دارد ولی ما سوار به بازی بودیم.

 

همچنین بخوانید:

 

اورتون 2-2 لیورپول؛ تقابل پرهیجان کارلتو و کلوپ برنده ای نداشت

مصدوميت ویرجیل فن دایک در جريان ديدار اورتون و ليورپول / عكس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟

 

طرفداری | سرانجام تکلیف جانشین یورگن کلوپ مشخص شد و قرار است آرنه اسلوت جانشین سرمربی موفق آلمانی شود.

روزی که یورگن کلوپ اعلام کرد از لیورپول جدا می شود، احتمالا آرنه اسلوت حتی جزو پیش بینی های اولیه به عنوان مرد آلمانی هم نبود ولی ناگهان مدیران لیورپول تصمیمی غیرمنتظره گرفتند که بسیاری را شوکه کردند؛ اما میراث یورگن کلوپ در لیورپول به چه کسی خواهد رسید؟

امروز می خوایم با آرنه اسلوت آشنا بشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برنامه آن تایم را از دست ندهید.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم