Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، ۳۵ هنرمند استان در پویش «مهر سرخ» شرکت کردند.

«ابراهیم میری مقدم»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از راه‌اندازی پویش «مهر سرخ» در راستای اهدای خون هنرمندان استان همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) خبر داد.

 

 

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی بیان کرد:  همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) 40 نفر از  اصحاب فرهنگ و هنر برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون در شهرستان بیرجند و طبس مراجعه کردند که از این تعداد 35 نفر موفق به اهدای خون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

میری مقدم با بیان اینکه پویش «مهر سرخ» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی و هنری افق هزاره و همراهی هنرمندان، اصحاب رسانه و پیشکسوتان هنر و خانه مطبوعات استان در حال برگزاری است، گفت:  پویش اهدای خون با عنوان «مهر سرخ» تا پایان مهر ماه ادامه دارد.

 

 

وی اظهار کرد: در یک ماه گذشته به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا، میزان اهدای خون در  کشور کاهش یافته اما بیماران خاص نیاز مبرمی به اهدای خون دارند.

 

 

 

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی در پایان از همه اصحاب فرهنگ و هنر خواست: در راستای اشاعه این کار خداپسندانه در پویش اهدای خون شرکت کنند.

 

 

 

گفتنی است؛ در جریان این پویش مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاون این اداره و معاون اداره کل صنایع دستی میراث فرهنگی استان حضور یافتند؛ همچنین خادمان حرم مطهر رضوی با در دست داشتن پرچم بارگاه مطهر رضوی به  پایگاه انتقال خون بیرجند رفتند. 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل اهدای خون خراسان جنوبی اهدای خون در بیرجند اهدای خون بیرجند خراسان جنوبی خراسان جنوبی انتقال خون اهدای خون مهر سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند

کیان دُهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:: ۲۴۰ نفر از اهداکنندگان خون در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به مرکز اهدای خون خواجو شهر اصفهان مراجعه که از این تعداد ۱۵۵ نفر، موفق به اهدای خون شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ذخیره خون استان در زمان حال ۳۵۰۰ معادل ۸ روز است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند با هر بار اهدای خون، جان سه نفر نجات پیدا می‌کند.

کد خبر 6097030

دیگر خبرها

  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/ سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس