Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@14:52:57 GMT

عراق 4 عدد رادار GM400 به فرانسه سفارش داد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۶۹۶۳

عراق 4 عدد رادار GM400 به فرانسه سفارش داد+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کانال پارتیزان، رادار GM400 یک رادار AESA (آرایه فازی) سه بعدی پیش اخطار EW است که محصول شرکت تالس فرانسه می باشد؛ این رادار در باند S فعالیت می کند. همچنین این رادار بردی معادل 470 کیلومتر داشته و قادر به کشف انواع موشکهای بالستیک، کروز و انواع هواپیماها است.  
این رادار یک بمب افکن و یا یک جنگنده را از برد 450 کیلومتری و یک موشک کروز را از برد 250 کیلومتری ردگیری می کند و از توان اسکن تا ارتفاع 30 کیلومتری از سطح زمین برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ویژگی های خاص آن ECCM ضد جنگ الکترونیک و کشف سریع موشکهای بالستیک تاکتیکی TBM بوده و   ظرف مدت چند دقیقه توسط 4 نفر اپراتور قابل عملیاتی شدن است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رادار جنگنده موشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند. مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228381 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • (تصویر) حمله اوکراینی‌ها به رادار کنترل آتش ارتش روسیه؛ ۹۲N۶E از کار افتاد؟
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ناسا ۲ ماموریت رصد زمین را پس از ۱۸ سال متوقف کرد
  • اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد