Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از روز یکشنبه ۲۷ مهرماه از شبکه‌های تلویزیونی به صورت زنده پخش خواهد شد.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دلیل محدودیت‌های ناشی از شرایط کرونایی جامعه و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، افتتاحیه این دوره از جشنواره به صورت بسیار محدود بر بام یکی از فرهنگسرا‌های اصفهان برگزار می‌شود و این مراسم به صورت زنده از شبکه اصفهان، شبکه امید و تلویزیون تعاملی تیوا پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، ارائه پیام «علیرضا تابش» دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به صورت تصویری و پیام «قدرت‌الله نوروزی» شهردار اصفهان بخش‌هایی از این مراسم مجازی را شکل خواهد داد.

بیشتر بخوانید: تابش: برگزاری جشنواره فیلم کودک تصمیم سختی بود/شعار جشنواره فیلم کودک مشخص شد

اجرای برنامه افتتاحیه بر بام این فرهنگسرا، در حالی برنامه‌ریزی شده است که خانواده‌های ساکن در بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی مجاور این فرهنگسرا، از بالکن و پنجره‌های واحد خود شاهد اجرای بخش‌های متنوع، شاد و کودکانه این برنامه خواهند بود و در بخش‌هایی از این برنامه از محل خانه‌های خود وارد تعامل با عوامل برنامه خواهند شد.

همخوانی خانواده‌ها با آهنگی به پاس زحمات کادر درمان و به یاد قهرمانان سلامت و پرواز بادکنک‌ها بر فراز آسمان شهر از جمله بخش‌های پیش بینی شده در مراسم افتتاحیه است که در اقدامی خلاقانه به صورت تعاملی با شهروندان از محل بالکن یا پنجره واحد مسکونی آن‌ها اتفاق خواهد افتاد.

در بخشی از این برنامه، شمارش معکوس سی و سومین دوره جشنواره به صورت نوری به نمایش درخواهد آمد. پخش کلیپ معرفی فیلم‌های جشنواره، کلیپ کودکان خارج از کشور، سخنرانی شهردار اصفهان و سخنرانی دبیر جشنواره در قالب کلیپ نیز از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

در بخش‌هایی از این مراسم، مسعود توکلی (عمو مسعود) نیز برای لحظاتی برای کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه خواهد پرداخت. برافراشتن نماد جشنواره در ارتفاع توسط محمدرضا صفدریان، قهرمان اصفهانی رشته صخره نوردی جهان، از دیگر بخش‌های مهیج برنامه افتتاحیه است.

در بخش دیگری از این مراسم به بهانه قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمانی کشور در زمینه مبارزه با بیماری کرونا، قطعه موسیقی با صدای رضا صادقی به صورت پلی بک همخوانی خواهد شد و سپس بیانیه جشنواره قرائت می‌شود.

پخش کلیپ ویژه سی و سه پل به بهانه سی و سومین دوره جشنواره و نورافشانی ویژه و رهاسازی بادکنک توسط کودکان و نوجوانان پایان بخش این مراسم خواهد بود.

گفتنی است برنامه افتتاحیه به صورت زنده از صفحات جشنواره در فضای مجازی، تلویزیون تعاملی تیوا و همچنین از شبکه امید و شبکه اصفهان به صورت زنده پخش خواهد شد.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان به دبیری «علیرضا تابش» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: جشنواره فیلم فیلم کودک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فیلم کودک سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان صورت زنده خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم، گفت: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰ هزار بازدیدکننده سال خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا طحانیان شامگاه شنبه _هشتم اردیبهشت_ در برنامه بهار بهار اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰ هزار بازدیدکننده سال خوبی بود و بر این اساس سال ۱۴۰۳ را با نمایشگاه خودروها آغاز کردیم و بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده داشتیم.

وی افزود: هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان تلاش شد سهم کوچکی در این بزرگداشت داشته باشیم و بر این اساس نمایشگاه گل و گیاه و سوغات را داریم که تا دهم اردیبهشت ادامه دارد و تاکنون بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده از تمام کشور داشته‌ایم‌.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در خصوص برنامه‌های پیش‌روی نمایشگاه بین‌المللی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث و هدف‌گذاری‌ها آن است که نقش اصلی خود را ایفا کنیم و در این راستا نمایشگاه‌ها به‌عنوان شتاب‌دهنده و شبکه‌ساز نقشی مهم در مباحث اقتصادی دارند و در کنار این موضوع مباحث اجتماعی نیز قابل اهمیت است.

طحانیان با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ برای ما سالی ویژه است و در این راستا بیش از ۴۵ عنوان نمایشگاهی داریم، اظهار کرد: نیاز بازار موضوعی مهم است که نمایشگاه‌ها متناسب با آن برگزار می‌شود، در کنار نمایشگاه‌ها رویدادهای تخصصی نیز امری قابل توجه است؛ سال گذشته بیش از ۱۷۰ رویداد تخصصی برگزار شد.

وی ادامه داد: شروع فاز ۲ نمایشگاه از دیگر موارد قابل توجه در سال گذشته بود و امید است سالن همایش و تجارت به‌زودی به بهره‌برداری برسد و باید گفت نمایشگاه اصفهان از نظر سازه و زیرساخت منحصربه‌فرد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی در استان عمری بیش از ۳۰ سال دارد، خاطرنشان کرد: از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم و در این راستا نمایشگاه بستری برای نشان دادن صنعت و ظرفیت اصفهان است‌.

طحانیان عنوان کرد: نمایشگاه‌های فرش، طلا، فولاد، فن‌نما، دام و طیور و کشاورزی از جمله نمایشگاه‌های مطرح است که در سطح بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن دارد، همچنین سه نمایشگاه برای دیگر کشورها برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 748589

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد