Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آستان قدس، محمد اکبرزاده اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام رضا (ع) ۱۵۰۰ خانوار نیازمند که از طریق خیران و کانون‌های خادمیاری در سطح استان شناسایی‌شده‌اند از نان متبرک رضوی متنعم شدند.

وی بابیان اینکه برای این طرح هزینه‌ای به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان در خراسان شمالی در نظر گرفته‌شده است، افزود: در شهرستان بجنورد ۴۵۰ خانوار، در شیروان و اسفراین به تفکیک ۲۵۰ خانوار و در جاجرم، گرمه، فاروج و راز و جرگلان به تفکیک ۱۰۰ خانوار و در مانه و سملقان هم ۱۵۰ خانوار نیازمند شناسایی‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی بابیان اینکه ارزش سهم نان هر خانوار نیازمند به مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، خاطرنشان کرد: برای این طرح ۲۲۵ هزار تومان توسط خیران و ۲۲۵ هزار تومان آن توسط آستان قدس تأمین شده که مبلغ در طول سه ماه قابل بهره‌برداری است.

گفتنی است، در ماه مبارک رمضان سال جاری نیز ۷ هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان خراسان شمالی به همت آستان قدس توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی نان خانوار امام رضا خانوار نیازمند خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز باران، با طراوت بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ بارش‌های وسط فصل بهار، طراوتی دلچسب به طبیعت بخشید. هرچند برخی محور‌های مواصلاتی روستایی برای ساعاتی قطع شد، بازگشایی آنها در کنار خوشحالی کشاورزان، این روز بهاری را به یادماندنی کرد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از فردا جوی پایدار و افزایش شش تا هشت درجه ای را برای استان پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»