Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@21:19:32 GMT

رئیس‌جمهور آلمان قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۷۸۶۴

رئیس‌جمهور آلمان قرنطینه شد

به گزارش افکارنیوز،

خبرنگار شبکه «الجزیره» گزارش داده که تست کرونای «سوفی ویلمز» وزیر خارجه بلژیک، وزیر خارجه بلژیک مثبت شده و «فرانک والتر اشتاین مایر»، رئیس‌جمهور آلمان نیز بعد از ابتلای یکی از محافظان شخصی‌اش به کرونا خود را قرنطینه کرده است.

پیشتر نیز منابع خبری از مثبت شدن تست کرونای «الکساندر شالنبرگ» وزیر امور خارجه اتریش خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری اسپوتنیک در این خصوص نوشت، سخنگوی وزارت خارجه اتریش امروز اعلام کرد علیرغم آنکه تست کرونای شالنبرگ مثبت اعلام شده است اما هنوز هیچ علائمی را در این خصوص بروز نداده است و در قرنطینه خانگی به سرمی‌برد.

طبق این گزارش، وزیر خارجه اتریش روز چهارشنبه هفته جاری در نشست شورای وزرا و جلسه عمومی شورای ملی حضور یافته است که البته ظاهراً در این جلسات از ماسک استفاده کرده بود.

«فرانک والتر اشتاین مایر»، رئیس‌جمهور آلمان

خبر ابتلا و قرنطینه شدن این مقامات اروپایی در حالی منتشر شده که در هفته‌ها و روزهای اخیر شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی سرعت گرفته است.

سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه هفته جاری اعلام کرد که کشورهای اروپایی طی هفته گذشته بیش از ۷۰۰ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده‌اند که بالاترین آمار از زمان آغاز همه‌گیری کرونا به شمار می‌آید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بلژیک رئیس جمهور آلمان قرنطینه آلمان کرونا قرنطینه فرانک والتر اشتاین مایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور