Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@12:10:19 GMT

انتقال یونس دلفی به بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۷۹۳۷

انتقال یونس دلفی به بیمارستان

مهاجم ایرانی دینامو زاگرب به دلیل درد شدید از ناحیه شکم راهی بیمارستانی در زاگرب کرواسی شد.

به گزارش "ورزش سه"، یونس دلفی که در نقل و انتقالات تابستانی از شارلروا بلژیک راهی گوریکا کرواسی شده، امشب و قبل از دیدار مقابل دینامو زاگرب با درد شدید از ناحیه شکم مواجه شد تا نتواند در این بازی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گوریکا که به دلیل هم‌امتیاز بودن با دینامو زاگرب امشب بازی حساسی داشت و در نهایت مسابقه را با نتیجه ۳ بر ۲ در ورزشگاه ماکسیمیر زاگرب واگذار کرد، تا پایان بازی از داشتن یونس دلفی محروم بود.

 

دلفی که در دو بازی اخیر لیگ یک و جام حذفی کرواسی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا نتوانسته بود به میدان برود، امشب به فهرست گوریکا مقابل دینامو زاگرب بازگشت ولی به دلیل دردی که از ناحیه شکم داشت، این دیدار را هم از دست داد.

 

مهاجم ایرانی گوریکا با تشخیص پزشک تیم گوریکا راهی بیمارستانی در شهر زاگرب شد تا پس از انجام سونوگرافی مشخص شود با چه مشکلی مواجه است.

شارلروا یونس دلفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا یونس دلفی دینامو زاگرب یونس دلفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز ملی روانشناس و مشاوره، اولین نکوداشت روز روانشناس با حضور روانشناسان رضوی، خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم توسط کانون مشاوره و مددکاری رضوی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

برنامه مذکور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، جنب بوستان پایداری برگزار می‌شود.

کد خبر 6093822 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!