Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بنا به این گزارش ، آتش بس میان نیروهای دو کشور در منطقه مورد مناقشه قره باغ از ساعت ۰۰:۰۰ به وقت محلی روز ۱۸ اکتبر ( ۲۷ مهر ماه ) برقرار خواهد شد .

این گزارش افزود : توافق در این زمینه طبق بیانیه اول اکتبر (دهم مهر) رییسان جمهوری سه کشور آمریکا ، روسیه و فرانسه که ریاست مشترک در گروه میانجی مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا ویژه حل مناقشه قره باغ را بر عهده دار ند و بیانیه ۵ اکتبر سال جاری میلادی روسای گروه میانجی مینسک و بیانیه ۱۰ اکتبر صادره در مذاکرات مسکو وزیران امور خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان ، حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری‌های نظامی میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان از ششم مهر ماه جاری پس از یک وقفه چند هفته‌ای بار دیگر از سرگرفته شده است.

پس از درگیری‌های نظامی چند روزه ماه جولای (اواسط تیر) بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان که منجر به تلفات جانی از هر دو طرف شد، جنگ لفظی و برخی تحرکات نظامی به تنش در منطقه قفقاز دامن زد و بروز برخورد نظامی میان این دو کشور را قابل پیش‌بینی کرده بود.

با وجود حصول توافق آتش‌بس در مذاکرات ۱۰ اکتبر جاری وزیران امور خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مسکو، توافق آتش‌بس در چند روز اخیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ بصورت مرتب نقض شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باکو آذربایجان قره باغ جمهوری آذربایجان و ارمنستان آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

بنابر روایت مهر، در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902323

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان