Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:19:39 GMT

اکبر محمدی: استقلال هیچ تلاشی برای واسعی نکرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۸۰۵۶

اکبر محمدی: استقلال هیچ تلاشی برای واسعی نکرد

سرپرست مدیرعاملی پیکان اعلام کرد که از واسعی و تراکتورسازی شکایت خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی سرپرست مدیرعاملی پیکان در گفتگو با رادیو ایران درخصوص ورودی و خروجی های پیکان گفت: هفته های پایانی لیگ نوزدهم برای ما خیلی سخت تمام شد ولی با تلاش کادر فنی و مدیران پیکان، توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امسال چند بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار نداریم.


وی گفت: دروازه بان ارمنی تیم یعنی آرام هایراپتیان و مهران موسوی قراردادشان تمام شد و با ما تمدید نکردند. موسوی با یک قرارداد مالی عجیب و غریب راهی فولاد شد. بازیکنانی که زیر یک میلیارد تومان با ما قرارداد داشتند و جزو ارکان اصلی تیم بودند، قصد داشتیم قرارداد آنها را افزایش دهیم ولی زمانی که با آنها وارد مذاکره شدیم، در همان صحبت های اولیه اعلام کردند که پیشنهاد تیم ما با پیشنهاداتی که سایر تیم ها به آنها داده اند، اختلاف خیلی زیادی دارد.


محمدی افزود: علی حمودی و سعید واسعی را از دست دادیم. واسعی یک سال با ما قرارداد دارد. ایشان به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرده است. هر ثبت فسخی به معنای تأیید آن نیست. ما این هفته جلسه ای خواهیم داشت تا مدارک و مستنداتمان را ارائه کنیم و ایشان نیز باید مدارکشان را ارائه دهند.


سرپرست مدیرعاملی پیکان اضافه کرد: تا قبل از این مسئله قرار بود مذاکره ای داشته باشیم و یک تصمیم خوب برای باشگاه و سعید بگیریم. او علاقه مند بود که راهی استقلال شود ولی مدیران آنها هیچ تلاشی برای انجام مذاکره از خود نشان ندادند و تنها باشگاهی که برای به خدمت گرفتن واسعی ابراز علاقه کرد، فولاد خوزستان بود.


وی ادامه داد: فولادی ها به ما نامه دادند و پس از انجام مذاکرات، با آنها به توافق رسیدیم. به واسعی اعلام کردیم که می تواند با فولادی ها وارد مذاکره شود و من نمی دانم این وسط چه اتفاقی افتاد که سعید واسعی از باشگاه تراکتوری سر در آورد که آنها نیز هیچ درخواست و نامه ای برای جذب این بازیکن به ما ارسال نکردند.


او گفت: اگر فسخ قرارداد سعید واسعی تأیید نشود، هم باشگاه تراکتورسازی جریمه و پنجره نقل و انتقالاتی آنها بسته خواهد شد و هم خود واسعی باید غرامت بپردازد. من نمی دانم بر اساس چه دلیل و مدرک محکمه پسندی این اتفاق افتاده است.


وی ادامه داد: ما مایل به حفظ فراز امامعلی بودیم ولی ایشان یک پیشنهاد سنگینی از تیم مس رفسنجان داشتند و از ما جدا شدند. شهریار مغانلو با توجه به پیشنهادی که از تیم سانتاکلارا داشتند، به این تیم پیوستند. تنها بازیکنی که به صورت حرفه ای از جمع ما جدا شد، ایشان بود که باشگاه پرتغالی نیز مبلغ رضایت نامه مغانلو را پرداخت کرد.


اکبری در ادامه گفت: سعید واسعی برای این باشگاه زحمت کشیده و از تیم پیکان به این جایگاه است و چنانچه مبلغ رضایت نامه اش را پرداخت کند، این مشکل قطعا حل می شود. زمانیکه من آقای واسعی را دیدم، گفت که استقلالی ها حاضر هستند 2 میلیارد برای رضایت نامه او بپردازند. سپس که وارد بازار نقل و انتقالات شدیم، دیدیم هیچ بازیکنی با مبلغ زیر 4 میلیارد تومان حاضر به مذاکره نیست.


وی در پایان گفت: ما این مبلغ را اعلام کردیم که هر باشگاهی حاضر به پرداخت این مبلغ است می تواند سعید واسعی را به خدمت بگیرد که تنها فولاد حاضر به پرداخت این مبلغ بود و با آنها به توافق رسیدیم ولی واسعی راهی تراکتور شد و اکنون کمیته تعیین وضعیت باید تکلیف این پرونده را روشن کند.

پیکان نقل و انتقالات 1399 سعید واسعی اکبر محمدی تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان نقل و انتقالات 1399 سعید واسعی اکبر محمدی تراکتور سعید واسعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید واسعی مهاجم تیم مس رفسنجان در خصوص دیدار با پیکان اظهار داشت: مستحق پیروزی در این بازی بودیم و خیلی هجومی کار را شروع کردیم و مطمئن بودیم که این بازی را پیروز خواهیم شد. مهم صعود از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود که به آن دست یافتیم.

او در خصوص عدم استفاده مربیان فولاد از او در نیم فصل اول گفت: ابتدا باید از عزیزانی که من را در خوزستان حمایت کردند، تشکر کنم. زمانی که ایگناسیو مارتینز هدایت فولاد را بر عهده داشت ارتباط گرفتن با او سخت بود و یکی، دو بازیکن بودند که در نحوه انتخاب نهایی ترکیب تیم دخالت داشتند و از این بابت خیلی ناراحت بودم.

واسعی افزود: متأسفانه مدیران فولاد با ترفندهای خودشان از من رضایت‌نامه فسخ قرارداد گرفتند تا همه دستمزدم را ندهند و قرار بود در یک تاریخ معین پولی را به حسابم واریز کنند که باز هم بدقولی کردند.

واسعی تصریح کرد: یکی از بازیکنان فولاد به سرمربی گفته بود یا جای من در تیم خواهد بود یا واسعی و در بازی آخری که برای فولاد برابر صنعت نفت بازی کردم روی هر دو گل تأثیر داشتم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که از فولاد جدا شدم و اکنون از حضور در مس رفسنجان رضایت دارم.

کد خبر 6088931

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است