Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان انصاری مهاجم جدید تیم فولاد با انتشار پیامی، به امضای قرارداد با این تیم واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساسان انصاری که توانست سرانجام رضایت نامه خود را از تراکتور گرفته و با عقد قراردادی به فولاد ملحق شود، در این پیام خود فولاد را خانه خود خوانده و نوشته که خوشحال است برای این تیم بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پیام اینستاگرامی‌ نوشته است:

برگشتن به شهر و باشگاهی که متعلق به آنجایی و رشد و شکوفاییت را مدیون آنجا می‌دانی قطعا اتفاقی شیرین برای من خواهد بود، سپاس از هواداران عزیز و خونگرم فولاد که همیشه به من لطف داشتند و دارند.

همیشه خودم را در همه شرایط فرزند فولاد می‌دانستم و از حضور دوباره‌ام کنار شما بسیار خوشحالم. انتخاب فولاد جدا از دلی بودن قطعا براساس منطق و تفکر بوده است چرا که باشگاه حرفه ای و بزرگ فولاد خوشبختانه در این برهه، افراد بزرگی بر مسند فنی و مدیریتی خود می‌بیند و وجودشان کمک بزرگی خواهد کرد که فولاد همان تیم بزرگ باشد که انتظارش را دارید.

 

بودن آقا جواد نکونام و همکاران کاربلدشون قطعا دلگرمی و شرایط خوبی فراهم می‌کند برای همه ی مجموعه، بازیکنان و هواداران و بسیار خوشحالم اینجا کنار ایشان برای اعتلای نام فولاد خواهم جنگید.

همچنین آقای سعید آذری که این مجموعه بزرگ فولاد سال ها نیاز به مدیر بزرگ و توانایی همچون ایشان داشت تا بتواند قله‌های موفقیت را فتح کند.

 

انرژی مثبت و حمایت همه ی شما باعث دلگرمی بزرگ ما خواهد بود.

 

همه با هم برای موفقیت و سربلندی فولاد

با احترام        ساسان انصاری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ساسان انصاری فولاد خوزستان لیگ برتر ساسان انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس