Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشمندان دانشگاه لیورپول عاملی را شناسایی کرده‌اند که شش برابر خطر مرگ ناشی از ویروس کرونا را افزایش می دهد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا به نقل از اسپوتنیک، دانشمندان دانشگاه لیورپول از ابتلا به آنفلوانزا و ویروس کرونا به عنوان عاملی که شش برابر خطر مرگ ناشی از ویروس کرونا را افزایش می‌دهد، یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز استوارت، دانشمند عضو تیم تحقیقاتی دانشگاه لیورپول در این خصوص اظهار داشت: دانشمندان آزمایشی را بر روی موش‌ها به انجام رساندند که در آن برخی از موش‌ها به ویروس کرونا و برخی دیگر به ترتیب به آنفلوانزا و ویروس کرونا آلوده بودند. با توجه به نتایج مطالعه، مشخص شده است که بیماری در جوندگان گروه دوم شدیدتر است.

متخصصان این گروه تحقیقاتی خاطرنشان کردند که گردش همزمان چندین عامل بیماری زا در بدن منجر به رقابت آنها می‌شود که به نوبه خود اثر منفی بر بدن را افزایش می‌دهد.

پیش از این گزارش شده بود که در بدترین حالت گسترش ویروس کرونا در روسیه، تعداد مبتلایان به صدها هزار نفر در روز افزایش می یابد. این پیش بینی با استفاده از یک مدل ریاضی از موسسه سنجش و ارزیابی سلامت دانشگاه واشنگتن در سیاتل انجام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آنفلوآنزا ویروس کرونا علایم کرونا مرگ کرونایی کرونا و آنفلوآنزا افزایش می دهد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • پژوهش جدید دانشمندان همه باورهای مربوط به کف پای صاف را رد کرد
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید