Web Analytics Made Easy - Statcounter

آاس رم در هفته چهارم فصل 2002/21 سری آ از ساعت 22:15 یکشنبه میزبان بنونتو است. پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ پائولو فونسکا گفت:

بازی های بنونتو را در این فصل تماشا کرده ام. آنها تیم بسیار خوبی هستند. بازی آسانی مقابل بنونتو و سرمربی خوبی چون فیلیپو اینزاگی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش الساندرو فلورنتزی در پاری سن ژرمن؟ خواهان حفظ فلورنتزی بودم چون او می توانست برای سیستم جدید ما، مفید باشد. با فلورنتزی صحبت کردم اما او تصمیم خود را گرفت و ترجیح داد به پاری سن ژرمن برود. تصمیمش را درک می کنم. در هر صورت می خواستم این بازیکن را در ترکیب رم نگه دارم.

آنتونیو میرانته همچنان دروازه بان اول رم خواهد بود. باشگاه به یک مدیر ورزشی نیاز دارد. در حال جستجو هستند تا فرد مناسبی را پیدا کنند. از ترکیب رم راضی هستم و می توانیم با این تیم به جنگ رقبا برویم. می خواهیم عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشیم و دوباره به لیگ قهرمانان اروپا برگردیم.

هیچ مشکلی میان من و ادین ژکو وجود ندارد. او با انگیزه است و با جدیت تمرین می کند. طی 21 روز آینده، 7 بازی خواهیم داشت بنابراین به استفاده از ترکیب چرخشی توجه می کنم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

زردپوشان وستفالن با کسب یک پیروزی حداقلی مقابل میهمان فرانسوی‌شان به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا امیدوار ماندند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین و آخرین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پذیرای پاری‌سن‌ژرمن بود که این بازی با برتری یک بر صفر دورتموندی‌ها همراه بود.

با وجود بازی سراسر هجومی دو تیم و موقعیت‌های گلزنی پرتعدادی که هر کدام از آنها روی دروازه دیگری ایجاد کردند، تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که این اتفاق در دقیقه 36 توسط نیکلاس فولکروگ با پاسی هوشمندانه از سوی نیکو اشلوتربک رقم خورد.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

 

اگرچه هر دو تیم موقعیت‌‌های خطرناک متعددی برای اضافه کردن به تعداد گل‌های بازی داشتند، اما این پاری‌سن‌ژرمن بود که موقعیت‌‌های خطرناک‌تری ایجاد کرد و در یکی از آنها در عرض چند ثانیه دو بار پیاپی هر کدام از تیرهای عمودی دروازه حریف را به لرزه درآورد.

در نهایت اما این دورتموند بود که بازی را برد تا با اندوخته‌‌ای امیدوارکننده آماده سفر به فرانسه و برگزاری بازی برگشت در پاریس شود، دیداری که از ساعت 22:30 (به وقت تهران) روز سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • گزارش زنده: دورتموند 1-۰ پاری سن ژرمن
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی