Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@07:11:53 GMT

معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در جیرفت 

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۹۱۲۳

معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در جیرفت 

فرزانه برخوری گفت: طی بازدیدهای انجام شده توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان جیرفت در یک هفته گذشته بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، «فرزانه برخوری» با اشاره به بازدید بازرسان بهداشت محیط از ۴۲۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، گفت: طی بازدیدهای انجام شده در یک هفته گذشته بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت با تشریح مجموعه اقدامات واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در هفته ای که گذشت، بیان کرد: وظایف نظارتی بهداشت محیط در راستای حفظ سلامت مردم با جدیت پیگیری می شود و به همین منظور علاوه بر بازدید از ۴۲۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، تعداد ۸۵ واحد از اماکن عمومی نیز بازرسی شده و برای متخلفین ۲۱ اخطار بهداشتی صادر شد.


 وی با تاکید بر لزوم حفظ سلامت دانش آموزان، خاطرنشان کرد: تعداد ۳۶ مدرسه نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی نیز مورد بازدید قرار گرفتند.


برخوری ضمن درخواست از اصناف، ابراز کرد: درخواست ما این است که در این روزها به دلیل موج سوم بالای کرونا حتما فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا مصوب وزارت بهداشت را به صورت کامل رعایت کنند در غیر این صورت بازرسان بهداشت محیط  ناچار به پلمب محل کسب آنها می شوند.

 
رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در خاتمه عنوان کرد: از همشهریان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۹۰ یا با شماره گیری ۰۳۴۴۳۲۱۸۵۱۲ اطلاع دهند.
 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد مواد غذایی فاسد شهرستان جیرفت بهداشت محیط مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل صمت استان گفت: هیئت‌های تجاری از کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی و مغولستان درغرفه استان چهارمحال و بختیاری در زمینه صادرات مواد غذایی از جمله ماهی و گوشت و مواد بهداشتی با مسئولان استان دیدار و رایزنی کردند.
فصل الله رحمتی افزود:در این نشست گفتگو و مذاکرات اولیه برایدتحقق راهبرد‌های صادراتی انجام شد.
وی گفت:همچنین اطلاعات همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذارانی که به غرفه مراجعه داشتند دامنه فعالیت آنان ثبت شده و به زودی مراودات و تعاملات لازم انجام خواهد شد.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) با هدف ارائه آخرین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی و فرصت آشنایی و مذاکره تجار و بازرگانان خارجی با شرکت‌های صادراتی ایرانی به مدت پنج روز با حضور ۲هزار مهمان خارجی از ۸۰ کشور و ۱۲گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، فولاد، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات