Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@07:12:32 GMT

توکلی: موج آلودگی کرونا در تهران خیلی بالاست

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۹۲۷۰

توکلی: موج آلودگی کرونا در تهران خیلی بالاست

خبرگزاری مهر: به نقل از صداوسیما، نادر توکلی در برنامه «تیتر امشب» شنبه شب شبکه خبر، افزود: بالای ۵ هزار بستری در تهران داریم این در حالی است که تعداد ترخیصی‌ها نسبت به بستری‌ها، کمتر است.

وی گفت: دهه آخر مهر، بستری‌ها بیشتر شده و به نسبت تعداد بستری‌ها، تعداد مرگ و میر هم بیشتر شده است و بیماران وخیم که سیر درمان را طی می‌کنند هم شرایط خوبی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی افزود: جنس مقابله با بحران کرونا به علت طولانی شدن زمان بحران، پیچیده است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: گسترش بیشتر کرونا به خانه‌ها موجب پیچیده شدن مقابله با بیماری شده است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۵ کلانشهر، افزود: مبدا این محدودیت‌ها بیشتر مهم بود و تلاش شد تا از مبدا مسافرتی انجام نشود.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها خود منجر به مشکلاتی می‌شود، گفت: شرایط جایگزین و…، باید لحاظ می‌شد که در این باره محدودیت‌هایی وجود داشت.

توکلی با اشاره به مزیت‌های دور کاری در این شرایط کرونایی افزود: باید یک سوم ساعت کاری کارمندان کم شود.

وی گفت: حدود ۱۰۰ بیمارستان درگیر کرونا هستند و رصد تمام بیمارستان‌ها متمرکز انجام می‌شود تا توزیع بیمار با مشکل مواجه نشود.

معاون ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، افزود: اکسیژن رسانی به بیمارستان‌ها خیلی مهم است، اگر نیاز به اکسیژن باشد باید اورژانسی فراهم شود.

در ادامه، حسین صمدی نیا رئیس بیمارستان بقیه الله گفت: ۳۰۰ بیمار بستری در بخش کرونا داریم و تمام امکانات و ظرفیت ما در اختیار بیماران قرار گرفته است.

وی افزود: پلاسما درمانی تأثیر بهتری برای بیماران دارد.

صمدی نیا ادامه داد: در مسیر اورژانس، مسیری جدا برای بیماران غیر کرونایی در نظر گرفته شده است.

رئیس بیمارستان شریعتی هم گفت: از آخر شهریور آمار بیماران ما افزایشی بوده است و جمعه صبح با شرایط بحرانی مواجه شدیم و کارکنان بیمارستان در آماده باش کامل قرار گرفتند.

سعیدرضا مهرپور افزود: دیگر کار از توصیه گذشته است و هم اکنون بخش‌های مهم بیمارستان مثل قلب، کلیه و…، به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش سفرها، هفته‌های آینده هم با شرایط سختی مواجه خواهیم بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: موج آلودگی کرونا تهران بحران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلیل عمادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد در نشست هم‌اندیشی این دانشگاه با مسئولان و مدیران دوره متوسطه آموزش و پرورش شهرستان برخوار گفت: فرآیند‌های صحیح استعدادیابی در دوران مدرسه، منجر به شکوفا شدن استعداد‌های نسل جوان در دانشگاه خواهد شد.

وی عنوان کرد: هدایت درست و استعدادیابی‌های اصولی دانش‌آموزان در پایه‌های تحصیلی مدارس، این امکان را به دانش‌آموز خواهد داد تا بر اساس علاقه‌مندی‌ها و استعداد‌های خود بهترین تصمیم را در انتخاب رشته و ورود به دانشگاه داشته باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد خاطرنشان کرد: این دانشگاه با وجود زیرساخت‌های بسیار مناسب آموزشی و پژوهشی و همینطور وجود هسته‌های فناور مرکز رشد، ظرفیت بسیار خوبی برای جویندگان علم، دانش و پژوهش به‌خصوص داوطلبین شهرستان برخوار است.

عمادی با تشریح طرح پویش افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد طرح پویش شرایط بسیار مناسبی را برای دانشجویان فراهم کرده تا با ورود به دانشگاه آزاد و استفاده از این طرح، علاوه بر رها شدن از دغدغه شهریه، مهارت‌های عملی مورد نیاز رشته خود را نیز فرا گرفته و برای ورود به عرصه اشتغال آماده شود.

وی تبیین کرد: امسال شاهد هستیم شیب داوطلبین ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بسیار زیاد شده و این تهدیدی برای کشور است، چراکه این موضوع بیانگر کمبود مهندس و تکنیسین در آینده خواهد بود و نیاز است مسئولان توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

به گزارش آنا، در پایان این نشست مسئولان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان برخوار از قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد بازدید و از نزدیک با امکانات این دانشگاه بیش از پیش آشنا شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت