Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات آنلاین جام ملت‌های آسیا پیگیری شد و تیم مردان ایران طی دوره‌های چهارم تا ششم این رقابت‌ها به دو پیروزی و یک تساوی دست یافت.

ملی‌پوشان شطرنج ایران در دور چهارم فیلیپین را با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ از پیش‌رو برداشتند سپس مقابل در دور پنجم این رقابت‌ها برابر قزاقستان به تساوی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در دور ششم با نتیجه ۳.۵ بر نیم مقابل سنگاپور به برتری دست یافتند.

با این نتایج تیم ملی شطرنج ایران در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و تیم‌های استرالیا و قزاقستان در رده دوم و سوم ایستادند.

در بخش بانوان نیز در پایان دور ششم ملی‌پوشان کشورمان در جایگاه سوم قرار گرفتند. تیم‌های فیلیپین و هند در جایگاه اول و دوم ایستادند.

کد خبر 5050143

منبع: مهر

کلیدواژه: شطرنج جام ملتهای آسیا قزاقستان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران محمود فکری لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس هندبال لیگ کشتی تیم ملی فوتسال ایران بشار رسن تیم فوتبال النصر عربستان ویروس کرونا لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، «ویندزور جان» دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد:

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی فرد و مرتضی منصوریان

لازم به توضیح است، سمینار فوق از ۲۴ تا ۲۸ جون ۲۰۲۴ (۴ تا ۸ تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6097964

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای