Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام باقری ارومی از کمک ۲۰۰ میلیون ریالی مردم اسالم برای خرید مصالح و تعمیر لوازم آسیب دیده از سیل در روستای گیجاو این بخش خبر داد.

حجت الاسلام«محمدجواد باقری ارومی» امروز(شنبه، ۲۶ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: به همت هیئت حضرت ابوالفضل العباس(ع) اسالم سیمان، سنگ بلوک، ایرانیت، آبگرم و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به روستای گیجاو دهستان خرجگیل اسالم اختصاص داده شده و لوازم آسیب دیده از سیل تعمیر شد.

 

امام جمعه اسالم افزود: برای خرید این مصالح و تعمیر لوازم ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

 

وی به توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم همزمان با شهادت امام رضا(ع) در بخش اسالم اشاره کرد و گفت: این تعداد غذای گرم به ارزش ۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام باقری ارومی اظهارکرد: همچنین به همین مناسبت هیئتی ها آش نذری به ارزش ۳۰ میلیون ریال پخت و بین ۴۰۰ نفر توزیع کردند.

 

امام جمعه اسالم گفت: در ایام رحلت پیامبر رحمت و مهربانی و شهادت امام حسن مجتبی(ع) بسته های غذایی هر کدام به ارزش سه میلیون ریال با همکاری سپاه ناحیه تالش، قرارگاه نصر حاج قاسم، حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج)، کانون فرهنگی و هنری مصلی و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه (س) تهیه و در مسجد حضرت ولیعصر(عج) اسالم بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام باقری ارومی خاطرنشان کرد: هدایت و هدفمند کردن نذورات و کمک های مردمی در روزهای سخت و شرایط دشوار اقتصادی می تواند به رفع مشکلات نیازمندان واقعی کمک کند و مردم بخش اسالم در ایام شیوع ویروس کرونا چندین بار در قالب رزمایش های مواسات و همدلی و تعاون و احسان کمک های مومنانه خود را به دست نیازمندان آبرومند رسانده اند و امیدواریم که این مسئله به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به مناطق سیل زده اسالم حجت الاسلام میلیون ریال باقری ارومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست

منصور فلاحتی مدیر امور آبفای شهرستان مروست گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب  روستای توتک یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.

او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.

مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است