Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با تصویب لایحۀ شهرداری در جلسۀ علنی شورای شهر قزوین، نرخ کرایۀ اتوبوس‌های درون شهری قزوین با کارت الکترونیک از 500 تومان به 700 تومان و به‌صورت نقدی از 800 تومان به یک هزار تومان افزایش پیدا کرد.

شهرداری قزوین علت این افزایش قیمت را افزایش هزینه‌های ناشی از تورم و شیوع کرونا و کاهش مسافر از 120 هزار نفر در روز به 20 هزار نفر و نیز حمایت از ناوگان حمل و نقل درون شهری قزوین عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گزارش خبرگزاری فارس، نکتۀ جالب در تغییر قیمت‌های حمل و نقل درون شهری قزوین این است که کرایۀ دارندگان کارت شهروندی برای پرداخت الکترونیک 40 درصد افزایش داشته، در حالی که پرداخت نقدی کرایه اتوبوس 25 درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهد. این درحالی است که شهرداری پیشتر اعلام کرده بود برای ترویج استفاده از کارت شهروندی، تسهیلات ویژه‌ای به آن اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین افزایش قیمت اتوبوسرانی قزوین حمل و نقل درون شهری کارت شهروندی درون شهری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳