Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی واقعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گسترش شدید کرونا ویروس در خراسان‌جنوبی و اعلام وضعیت قرمز برای هفت شهرستان استان از سوی ستاد استانی مدیریت کرونا آموزش در این شهرستان ها تا دوم آبان‌ماه غیرحضوری شد.

وی افزود: بر اساس اعلام ستاد استانی مدیریت کرونا شهرستان‌های بیرجند، قاین، طبس، نهبندان، فردوس، بشرویه و درمیان در وضعیت قرمز قرار دارند و کلاس‌های درس در کلیه مدارس و تمامی دوره های تحصیلی این شهرستان ها تا دوم آبان ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد مدیریت کرونا در استان می‌باشد، تصریح کرد: با وجود تمدید یک هفته‌ای برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری، ضدعفونی کردن مدارس همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/3403/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش خراسان جنوبی بیرجند ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار ۷۰ میلیون متر مکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی از مهار ۷۰ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا نصرآبادی با بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با بارندگی های فروردین ماه و نیمه اول اردیبهشت ماه بیش از ۷۰ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های مختلف آبخیزداری استان کنترل شد.

وی با اشاره به احداث بیش از دو هزار و ۳۰۰ سازه آبخیزداری در استان افزود: در بارندگی های فروردین بیش از ۷ میلیون متر مکعب و از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون نیز در پی بارندگی های مناسب، بیش از ۶۴ میلیون متر مکعب رواناب در استان مدیریت شد.

مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی بیشترین حجم مدیریت رواناب در اردیبهشت ماه را مربوط به شهرستان نهبندان با حجم ۹ میلیون متر مکعب اعلام و افزود: کمترین میزان مدیریت نیز مربوط به شهرستان خوسف با حجم حدود ۳میلیون متر مکعب است.

وی درباره میزان حجم کنترل رواناب در سازه‌های آبخیزداری طبس به عنوان بحرانی ترین شهر استان از نظر پیامدهای خشکسالی گفت: در بارندگی های نیمه اول اردیبهشت در این شهرستان که دارای ۱۹۶ سازه آبخیزداری است حدود ۹ میلیون متر مکعب رواناب مدیریت شد.

نصرآبادی تصریح کرد: سازه های آبخیزداری علاوه بر مدیریت رواناب آبها در کنترل و مهار سیل نیز نقش بسزایی دارند.

کد خبر 750881

دیگر خبرها

  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • مهار ۷۰ میلیون متر مکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد