Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی است که در اختیار ناجا قرار دارد، گفت: امنیت پایه و دوام ارتقای هر جامعه است، لذا انجام هر کاری نیازمند تامین امنیت است.

ارسلان زارع صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی که به مناسبت آغاز هفته ناجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و با تبریک حلول ماه ربیع، اظهار کرد: نیروی انتظامی وظایف متنوع، گوناگون و گسترده‌ای دارد که نشاندهنده اهمیت والای آن است و به عنوان الگوی نظم و انضباط در نزد آحاد جامعه مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان شعار هفته ناجا امسال را «همه باهم برای تامین امنیت و سلامت» عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی در همه ایام سال به صورت شبانه روز وظایف خود را در کشور و استان انجام می‌دهد و در برخورد با مردم با رعایت ادب و اخلاق و همچنین با مهارت حرفه‌ای سبب جلب اعتماد عمومی شده است.

زارع با بیان اینکه همه اقدامات نیروی انتظامی با اهمیت تامین اصل امنیت برابری می‌کند، گفت: امنیت پایه و دوام ارتقای هر جامعه است، لذا انجام هر کاری نیازمند تامین امنیت است؛ نشاط، بالندگی، توسعه و پیشرفت نیازمند تامین امنیت است.

وی ادامه داد: شکوفایی و بالندگی هر جامعه‌ای اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و صنعتی مستلزم تامین امنیت است و بر بستری از امنیت عمومی محقق می‌شود؛ همچنین مشارکت مردم و ارتباط با آنها یکی از مهم‌ترین عوامل فرآیند تامین امنیت در جامعه است.

استاندار گیلان با بیان اینکه اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی است که در اختیار ناجا قرار دارد، تصریح کرد: پلیس مرجعی است که تصمیمات و ا اقدامات خود را مبتنی بر قانون انجام می‌دهد.

زارع بیان کرد: امنیت عمومی از مطالبات مردم است و انتظار مردم این است که با متجاوزان امنیت عمومی برخورد صورت گیرد که این امر نیز با جلب همکاری و مشارکت مردم و شهروندان محقق می‌شود.

استاندار گیلان افزود: کشور ما به مدت هشت ماه است که درگیر بیماری کروناست، ویروسی که در همه عرصه فردی و اجتماعی نفوذ کرده و در این میان نیروی انتظامی توانست در عرصه‌های گوناگون با نظارت و حضور میدانی در اماکن موفق عمل کند و این وظیفه خطیر همچنان نیز ادامه دارد. یکی از اقدامات خوب نیروی انتظامی در کنار کادر بهداشت و درمان، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همراهی با کادر درمان است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش فرماندهی انتظامی و پرسنل در بخش‌های مختلف در استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شاخص‌های امنیتی و انتظامی شاهد رشد هستیم که از تلاش‌های شبانه‌روزی سبز پوشان نیروی انتظامی قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار گیلان هفته ناجا تامین امنیت استاندار گیلان نیروی انتظامی اعتماد عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وقف گفت: شعاری که سال‌ها تکرار شد به عنوان میراث ماندگار در حوزه وقف به جهت تمرکز اولویت در حوزه دانش و توسعه دانش و رسیدن به مرز فناوری در این نمایشگاه قابل مشاهده است. در حوزه‌های علوم زیستی، دفاعی، هوش مصنوعی و علوم پزشکی در کنار مباحثی مانند فقه که مورد توجه بوده شاهد رشد و پیشرفت خوبی هستیم.

وی اظهار کرد: لازم است از تلاش‌های ریاست محترم سازمان اوقاف و امور خیریه تقدیر و تشکر کنیم که نظارت به فردا و حوزه‌هایی که زندگی آینده بشر را دستخوش تحول قرار می‌دهد دارند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در این زمینه دنبال می‌کنند. طبیعتاً همه مجموعه‌های کشور باید مطابق سندهای توسعه پنج ساله به دانش بنیان شدن محصولات و سرمایه گذاری ها فکر کنند و طبیعتاً این الگو را می‌توانند مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام حریزاوی بیان کرد: همه مؤمنان که می‌خواهند بعد از این دنیای فانی سرمایه‌هایشان به رشد و نمو برسد و ماندگار شود اگر بتوانند حوزه نگرشی خود را از وقف زمین و ملک و اموالی که برای امور دینی در نظر گرفته شده توسعه دهند و برای تولید قدرت امت اسلام و حکومت اسلامی برنامه ریزی کنند حتماً می‌تواند به ماندگارتر شدن موقوفات کمک کند. ما نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم و وقف در حوزه دانش بنیان می‌تواند نوید بخش باشد.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به جهت ارتباط تنگاتنگی که با سازمان اوقاف دارد یک ظرفیت خوبی برای معرفی این حوزه‌های جدید توسعه وقف دارد و ما اینجا حضور پیدا کردیم که با این دستاوردها آشنا شویم که بتوانیم از طریق شبکه تبلیغی که در سراسر کشور گسترش پیدا کرده در سطح خوبی معرفی کنیم.

کد خبر 6090636 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود