Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به همراهی نیروی انتظامی در بحث مقابله با کرونا، گفت: انتظار می‌رود نیروی انتظامی با توجه به وجهه خوبی که میان مردم دارد، به آنهایی که توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، تذکر دهد.

هوشنگ بازوند در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان، با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، گفت: با مجاهدت شبانه روزی ماموران پلیس امروز امنیت خوبی در سطح کشور برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مردمی بودن پلیس، افزود: همین ویژگی سرمایه بزرگی برای کارکنان ناجا به شمار می رود و باعث شده تا بسیاری از شهروندان برای حل مشکلاتشان به آنها مراجعه و استمدادجویی کنند.

بازوند در ادامه به اقتدار پلیس در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها دشمنان داخلی، بلکه دشمنان خارجی این سرزمین نیز از نیروی انتظامی حساب ویژه ای می برند، چرا که به خوبی دریافته اند ماموران پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و بی انضباطی برخورد می کنند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان به شعار هفته ناجا "همه برای سلامت و امنیت" اشاره کرد و گفت: امسال و با تداوم بیماری کرونا شرایط ویژه ای در کشور و استان حاکم شده و از همه دستگاه انتظار می رود همه ظرفیت و توان خود را برای مقابله با این بیماری پای کار آورند.

وی با اشاره به بستری بودن 670 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان، یادآور شد: بیش از 180 نفر از این افراد در بخش آی سی یو بستری هستند که این زنگ خطری برای همه است تا بیش از پیش به توصیه ها و نکات بهداشتی و مسائل پیشگیرانه عمل کنیم.  

بازوند با بیان اینکه تاکنون پلیس در کنار سایر نهادها و دستگاه های نظامی و دولتی به خوبی برای مقابله با کرونا پای کار بوده و همچنان به حضور آنها برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری نیاز داریم، گفت: انتظار می رود نیروی انتظامی با توجه به وجهه خوبی که میان مردم دارد، همچنان پای کار بوده و هرجا که لازم است تذکرات و توصیه های لازم را به آنهایی که توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، ارائه کند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: شرایط کنونی استان مانند بسیار نقاط دیگر بسیار سخت و حساس است و باید بدانیم که بهترین راه برای مقابله و درمان این بیماری عمل به توصیه های بهداشتی و پرهیز از تجمع و دیگر کارهای غیرضروری است.

وی در پایان از تلاش های سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی استان کرمانشاه قدردانی و امنیت مجود در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

در این مراسم همچنین از تعدادی خانواده های شهدا، کارکنان بازنشسته و کارکنان انتظامی استان تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمانشاه نیروی انتظامی استانی اجتماعی توصیه های بهداشتی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدمحمد یوسفی عصر یکشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد فردی ۳۰ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی با پدر خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل و متواری شده است.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: مأموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده و موفق شدند در کمتر از ۶ ساعت قاتل که در منزلی خود را مخفی کرده بود را دستگیر کنند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6097557

دیگر خبرها

  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد