Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم نوشت: بازگشت پیکر پاک شهدای عزیز مدافع حرم از خان طومان سوریه خاک گهربار ایران اسلامی را به شمیم خوش بوی شهادت معطر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عنایت‌الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در پی بازگشت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به کشور پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

سلام بر ارواح طیبه و مطهر شهدا، آن اسوه‌های عشق و ایمان که با اراده‌ای بلند و اندیشه‌ای بزرگ در میدان جهاد و دفاع از ارزش‌های الهی و اسلامی؛ از جان گذشتند و مایه فخر و غرور نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و غیور ایران شدند. به یقین شهدای والامقام، نظرکردگان آستان ربوبی هستند و این اراده الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می‌دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربّهم یرزقون» می‌رساند.

شهدای عزیز مدافع حرم، پاک سیرتانی هستند که با ایمان و اعتقادی راسخ با نثار خون خویش در دفاع از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ایستادند و در جریان مبارزه با تکفیریان به لقاءالله پیوستند. شهادت این اسوه‌های ایثار و مقاومت گواهی بر ماندگاری راه روشن ایثار و شهادت است.

بدون تردید هر قطره خونی که در راه حق و دین مبین اسلام ریخته شود ریشه درخت اسلام را تنومندتر نموده و چهره پلید و شیطانی گروه‌های تکفیری، دشمنان اسلام و اهداف شومشان را هر چه بیشتر بر همگان آشکار می‌کند.

در آستانه رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) ایران اسلامی معطر به عطر شهادت شهدای عزیز مدافع حرم شد؛ شهدایی که پیکر پاک آنها پس از چهار سال از خان طومان سوریه به میهن اسلامی بازگشت و خاک گهربار ایران را به شمیم خوش بوی شهادت معطر کرد.

شهادت مظلومانه این شهدای والا مقام دانشگاه آزاد اسلامی را به پدران و مادران، همسر و فرزندان معظم این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای آن شهدای معزز علو درجات را آرزو می‌کنم. بدون تردید ملت بزرگ ایران در ادامه راه و حفاظت از ارزش‌های والای این شهدای عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و همچون گذشته پاسدار فرهنگ والای ایثار و شهادت خواهد بود.

انتهای پیام/4040/

منبع: آنا

کلیدواژه: خان طومان سوریه رئیس مرکز نظارت شهدای عزیز مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد