Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-اولین آلبوم پارسا خائف به آهنگسازی مهیار علیزاده و با نام «هفت الف»، هفتم آبان‌ماه به صورت رسمی منتشر می‌شود.

محمد عبداللهی مدیر تولید اولین آلبوم پارسا خائف با عنوان «هفت الف» که هفتم آبان روانه بازار می شود درباره این اثر هنری  گفت: شروع ساخت قطعات این آلبوم از اواسط سال گذشته آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر موسیقایی پس از حدود یک‌ سال تلاش، هم‌اکنون آماده‌ انتشار است.

گفتنی است این آلبوم شامل هفت قطعه موسیقی با صدای پارسا خائف و آهنگسازی و تنظیم مهیار علیزاده است که علاوه بر زبان فارسی، دو قطعه‌ موسیقی فاخر به زمان مادری پارسا یعنی آذربایجانی را نیز شامل می شود.

در این آلبوم از کلام حضرت مولانا و اساتید معاصر ادبیات فارسی همچون هوشنگ ابتهاج، محمدعلی بهمنی، زنده‌یاد گلچین گیلانی و اهورا ایمان بهره برده شده است و کلام قطعات موسیقی آذربایجانی که تنظیم جدید مهیار علیزاده را بر خود دیده‌اند، علاوه بر ادبیات فولکلور آذربایجان، شعری از شاعر آذربایجانی، زنده‌یاد حسین جاوید است.

پارسا خائف خواننده نوجوانی است که در فصل اول برنامه «عصر جدید» استعداد خود را در خوانندگی به نمایش گذاشت و یکی از پنج برگزیده نهایی این مسابقه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پارسا خائف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت یک غذا با بادمجان و سبزیجات توسط زوج مسن غارنشین افغان (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت ماهی خاویاری به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم) غذای خیابانی در تایلند؛ پخت ماهی مرکب سرخ شده تند در بانکوک (فیلم) طرز تهیه جیز بیز، یک غذای سنتی با جگر گاو توسط بانوی روستایی آذربایجانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم)
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • پخت یک غذا با بادمجان و سبزیجات توسط زوج مسن غارنشین افغان (فیلم)
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب