Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@15:51:07 GMT

تست کرونای مربی شهرخودرو مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۰۸۷۵

تست کرونای مربی شهرخودرو مثبت شد

پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای محمد نوازی، حالا یکی دیگر از دستیاران رحمتی در شهرخودرو به این ویروس مبتلا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که خبر رسید محمد نوازی، پیشکسوت استقلال و مربی فعلی تیم شهرخودرو با مثبت شدن تست کرونای خود به قرنطینه رفته است.

حالا مشخص شده که علی سامره، دیگر استقلالی کادرفنی تیم شهرخودرو با تست مثبت مواجه شده و باید دوران قرنطینه و درمان را طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت این دو مربی در تمرینات شهرخودرو در یکی، دو هفته آینده بدون شک کار مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی سخت خواهد کرد. از سوی دیگر این امکان وجود دارد که شیوع ویروس کرونا در اردوی شهرخودرو شکل گسترده تری به خودش بگیرد و طی روزهای آینده تست برخی دیگر از اعضای کادرفنی و حتی بازیکنان این تیم مشهدی هم با تست مثبت مواجه شوند.


فعلا که تمرینات شهرخودرو زیر نظر مهدی رحمتی و در غیاب محمد نوازی و علی سامره پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0039Z9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مربی شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل هواشناسی استان گفت: میزان بارش استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۲۱.۸ میلی متر بوده که ۴۹.۴ درصد بیشتر از میانگین بلند مدت این دوره است.

حیدری افزود: همچنین میانگین بارش بلند مدت سال زراعی استان ۱۰۰.۷ میلی متر است که تاکنون ۲۱ درصد نسبت به بلند مدت سال زراعی مشابه افزایش یافته است.
وی درباره بارش‌های مونسون افزود: احتمال بارش‌های خوب تابستانه مونسونی در جنوب شرق کشور و استان پیش بینی شده است.
حیدری ادامه داد: استان ۲۰ سال درگیر خشکسالی است و این بارش‌ها می‌توانند اثرات خشکسالی را قدری کاهش می‌دهد، همچنین با توجه به ادامه دار بودن روند خشکسالی در استان در مدت زمان ده ساله ۹۹.۳ درصد پهنه استان درگیر خشکسالی شدید و بسیار شدید است.
وی در ادامه افزود: میانگین دمای استان تا خرداد ماه ۰.۵ تا یک درجه بیشتر از نرمال خواهد بود و از نیمه خرداد تا شهریور در نیمه شمالی استان یک تا دو درجه بیشتر از نرمال و در نیمه جنوبی ۰.۵ درجه بیشتر از نرمال پیش بینی شده است.
وی درباره میانگین دمای استان گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون، ۱۹.۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و از افزایش ۱.۳ درجه‌ای دمای استان نسبت به دوره بلند مدت مشابه خبر داد.

دیگر خبرها

  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران