Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر، از برگزاری جلسه پیشگیری و مقابله با ساخت وساز غیر مجاز به ریاست محمد زرنگاری معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندری شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سالاری در این جلسه اظهار داشت: پدیده ساخت ساز‌های غیرمجاز معضلی است که باید برای برون رفت از آن اقدامات پیشگیرانه را بعمل آورد و از فعالیت سودجویان در ساخت ساز‌های غیرمجاز خودداری بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد زرنگاری معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندری شهرستان گفت: با توجه به اینکه در برخی از روستا‌ها ساخت و ساز غیرمجاز مشاهده می شود، برخورد جدی با متخلفان ،متصرف کنندگان و سودجویان در این حوزه توسط دستگاه های متولی و دهیاران در ابتدای تخلف صورت خواهد گرفت.

وی افزود: از مردم خواسته شده درصورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز این موضوع را با اطلاع رسانی به موقع به دستگاه های منابع طبیعی ،راه و شهرسازی ،دهیاران و در این امرخطیر  مسئولان امر را یاری نمایند.

سالاری خاطر نشان کرد: در راستای حفاظت ازاراضی ملی گشت های مستمر توسط نیروهای یگان حفاظت این شهرستان ادامه دارد وبررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب وتصرف اراضی ملی، آتش سوزی ویا قطع درختان ازطریق سامانه 1504 یگان حفاظت وبه صورت رایگان می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساخت وساز غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، گفت: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.


الهام تاجر افزود: شهروندان هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.


وی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن شهرستان کاشان به صورت ادواری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • برگزاری اولین جلسه سازگاری با کم آبی در سال 1403