Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:39:28 GMT

اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی در ۲۲ منطقه تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۰۹۵۸

اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی در ۲۲ منطقه تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درباره اجرای برنامه‌های شاخص هفته تربیت بدنی در پایتخت اظهارداشت: هر منطقه شهرداری تهران مسوولیت اجرای یک کار ویژه در این هفته را برعهده دارد که این فعالیت ها در کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز به تصویب رسیده است.

به گفته وی، برگزاری تورهای دوچرخه سواری، مسابقه ویژه کوتاه قامتان، لیگ بازی های رایانه ای، جشنواره بازی های فکری روبیک، مسابقات قایقرانی پدر و پسر، مسابقات شوت دارت مادر و دختر، رکورد گیری پله نوردی بانوان، دیدارهای دوستانه فوتبال  از جمله این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران  در خصوص برگزاری کارگاه آموزش کوهپیمایی با هماهنگی سفارت اتریش در تهران نیز گفت: این برنامه با همکاری سازمان ورزش، فدراسیون کوهنوردی و سفارت اتریش در ایران انجام خواهد شد. 

وی با اشاره به برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو در شهر تهران اظهار کرد: این پویش در هفته جاری با حضور تعدادی از وزرای دولت، شهردار تهران و مدیران شهری در هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه مسئولیت نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری برنامه های هفته تربیت بدنی را دارند تا بتوان با سلامت کامل به ترویج ورزش در میان شهروندان پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران هفته ورزش هفته تربیت بدنی شهرداری تهران سازمان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه

دریافت 246 MB کد خبر 6092581

دیگر خبرها

  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم