Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته ششم لالیگای اسپانیا بارسلونا در مادرید مقابل ختافه شکست خورد.

رونالد کومان پس از این باخت اظهار داشت: من به خوزه بوردالاس، سرمربی ختافه نیز گفتم که بازیکن شماره 12 او به من بی‌احترامی بدی کرد. او (نیوم) 2 یا 3 ناسزای بسیار زشت به من گفت که من نمی‌خواهم آنها را تکرار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن به من توهین کرد.

کومان ادامه داد: من به بوردالاس گفتم که او نیاز دارد تا با بازیکنانش صحبت کند زیرا ما نمی‌توانیم چنین رفتاری در فوتبال مدرن را تحمل کنیم.

وی در خصوص بازی گفت: ما می دانستیم که بازی با ختافه آن هم در زمین آنها بسیار سخت خواهد بود ولی سعی داشتیم که تا راه عبور از خط دفاعی آنها ایجاد کنیم و با سرعت توپ را به گردش دربیاوریم. این کار با سرعت، تمرکز آنها را به هم زد ولی آنها سعی کردند با خطا ما را متوقف کنند.

کومان در خصوص خطایی که در محوطه جریمه رخ داد و داور به آن واکنشی نشان نداد گفت: من نمی‌دانم آن خطا پنالتی بود یا خیر، به نظر می‌رسید که این بازیکن خطا کرد و نمی‌دانم در این بازی ما وار داشتیم یا خیر. دوست ندارم در خصوص داوری صحبت کنم ولی اگر شما بازی را مشاهده کنید متوجه می‌شوید چقدر بازیکنان ختافه روی ما خطا کردند.

وی ادامه داد: داور می‌توانست کارت‌های زیادی از جیبش دربیاورد این کار می‌توانست بازی ما را بهتر کند که با ذهنیت خودمان بازی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کومان ختافه بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

بیشتر بخوانید: ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

در ماه آوریل، لیونل مسی در ۴ بازی ۶ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، از جمله ۲ گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229303 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • به مناسبت روز مادر در اسپانیا؛ بازیکنان ختافه همراه مادران‌شان وارد زمین شدند / فیلم
  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟