Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، "جعفر طولابی" روز یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با حضور مقتدر نیروهای مسلح تحت فرمان مقام معظم رهبری ، کشور از امنیت عمومی خوبی برخوردار است.

وی گفت: نیروی انتظامی در این امنیت نقش بسزایی دارد چرا که در برقراری نظم، امنیت آرامش عمومی از کارنامه خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی پلیس برای انجام وظایف خود نیازمند اقتدار در عمل و اعتماد عمومی مردم می باشد که از این مهم برخوردار است.

وی بیان کرد: اقتدار عمومی و اعتماد مردم رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند و اقتدار نظام هم برگرفته از مجموعه روحیه شهادت طلبی و ایثار نیروهای انتظامی است.

طولابی اضافه کرد: مردم نیروی انتظامی را در کنار خود می دانند و به این مجموعه اعتماد کامل دارند چراکه نیروی انتظامی در همه موارد پیشگام و پیشقدم است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی از مشارکت های مردمی برخوردار است و این اعتماد به عنوان یک سرمایه بزرگ برای این مجموعه محسوب می شود.

فرماندار خرم آباد با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای تبیین خدمات به مردم است افزود: با همدلی و همراهی مسئولان، در لرستان مشکل خاصی در بحث مسایل امنیتی، جرایم خشن امنیتی و جرایم سازمان یافته امنیتی وجود ندارد.

وی گفت: به دلیل بافت زندگی عشایری در لرستان و فرهنگ حاکم بر استان مسایلی وجود دارد اما نمی توان آن را به عنوان مسایل امنیتی عنوان کرد.

امسال هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهرماه تا دوم آبان ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها استانداری لرستان فرماندهی نیروی انتظامی لرستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی امنیت انتظامی لرستان پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان فرماندهی نیروی انتظامی لرستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی امنیت انتظامی لرستان استانداری لرستان فرماندهی نیروی انتظامی لرستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی امنیت انتظامی لرستان اخبار کنکور هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند