Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:46:48 GMT

نتیجه کنکور دکتری ۹۹ این هفته اعلام می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۱۲۳۸

نتیجه کنکور دکتری ۹۹ این هفته اعلام می شود

فاطمه زرین آمیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، ‌ گفت: نتیجه نهایی آزمون دکتری ۹۹ هفته جاری اعلام می شود.

وی افزود:طبق اعلام قبلی سازمان سنجش آموزش کشور، نتیجه نهایی کنکور سراسری ۹۹ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، هفته نخست آبان ماه اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، آزمون دکتری ۹۹ روز پنج شنبه نهم مردادماه با رقابت حدود ۱۷۰ هزار داوطلب در ۶۰ شهر کشور برگزار و بعد از اعلام نتیجه اولیه، ۱۱۶ هزار و ۴۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه ها تا ۲۰ مهرماه مهلت داشتند با داوطلبان مجاز شده فرایند مصاحبه را به صورت مجازی برگزار کنند.

کنکور سراسری ۹۹ نیز روزهای ۲۹ مردادماه تا اول شهریورماه برگزار و یک میلیون و ۳۹ هزار و ۵۳ نفر معادل ۵۳ درصد داوطلبان مجاز شده، انتخاب رشته کردند.

در هفته گذشته، نتیجه نهایی پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها، آزمون کاردانی نظام جدید و آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ها از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

همچنین با توجه به منع رفت و آمد در پنج شهر تهران، کرج، مشهد، ‌ ارومیه و اصفهان، مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی که قرار بود روز جمعه ۲۵ مهرماه در ۱۰ شهر کشور برگزار شود، به تعویق افتاد.

برچسب‌ها کنکور دکتری 99 آزمون سازمان سنجش آموزش کشور پروندهٔ خبری آزمون‌های سراسری در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنکور دکتری 99 آزمون سازمان سنجش آموزش کشور کنکور دکتری 99 آزمون سازمان سنجش آموزش کشور اخبار کنکور دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد