Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسبق سرخ‌پوشان اظهار امیدواری کرد موانعی که بر سر راه تکرار موفقیت‌های پرسپولیس وجود دارد، برطرف شود.

 سپهر حیدری، مدافع اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد فنی خوب پرسپولیس اظهار داشت: فصل گذشته شرایط فنی تیم خوب بود و هم کادر فنی و هم بازیکنان خوب عمل کردند و تیم علاوه بر پوکر قهرمانی توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم برسد تا همه شرایط فنی تیم به بهترین شکل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان تعهدات مالی به‌طور کامل انجام نشد و این موضوع حالا چالش‌هایی را ایجاد کرده و تک تک بازیکنان شاخص از این موضوع گله دارند. جدایی طلبی تک تک ستاره‌ها یعنی خودکشی!

او افزود: این در این شرایط حال و روز هواداران خوب نیست و از اخباری که هر روز منتشر می‌شوند نگران هستند و باید بابت این نگرانی‌ها به آنها حق داد. نفراتی مثل مهدی ترابی، علی علیپور و علیرضا بیرانوند از تیم جدا شده‌اند و حالا بحث بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده مطرح می‌شود. پرسپولیس برای ادامه موفقیت‌هایش به ستاره‌هایش نیاز دارد و به نظر من نحو برخوردها با بازیکنان درست نیست.

مدافع اسبق سرخ‌ها در خصوص قرعه‌ای که در لیگ بیستم برای پرسپولیس افتاده، بیان کرد: قرعه پرسپولیس در هفته‌های اول قرعه بدی نیست  و به نظر من در  هفته‌های اول بازی‌های نسبتا آسانی نصیب پرسپولیس شده و ان‌شاءالله که تیم مثل فصل قبل در هفته‌های اول نتایج خوبی بگیرد و خیالش در ادامه راحت‌تر شود.

حیدری ضمن تقدیر از عملکرد فنی خوب پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: بهتر از این نمی‌شد. تیم از نظر فنی در زمان کم با وجود تغییرات زیادی که داشت فوق‌العاده عمل کرد جا دارد به کادر فنی و بازیکنان دست‌ مریزاد گفت و الان نوبت باشگاه است که قدردان این عملکرد خوب باشد.

از زننده گل قهرمانی پرسپولیس در دوره هفتم لیگ برتر در خصوص مدعیان قهرمانی در لیگ بیستم سوال کردیم که او در پاسخ به این سوال اعلام کرد: الان زود است که بخواهیم از حالا در این مورد صحبت کنیم اما پرسپولیس، استقلال، تراکتور  و شاید فولاد را می‌توان از جمله تیم های مدعی معرفی کرد. ضمن این که تیمی مثل شهرخودرو هم می‌تواند تعقیب کننده خوبی برای این تیم‌ها باشد.

او در پایان گفت: امیدوارم مشکلات پرسپولیس حل شود و ان‌شاءالله شجاع هم در پرسپولیس بماند. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس

جلسه تمرینی بازیکنان استقلال دیروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

اما در میان قاب‌های جذاب این تمرین، یکی از جذاب‌ترین سوژه ها، تصویر بوسه همسر رافال سیلوا بر دستان وی است که در ادامه میبینید.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم