Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود این که رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان لرستان معتقد است که سالن تخصصی دوومیدانی این استان هفته ای یک بار ضدعفونی می شود، اما شواهد نشان می دهد که پروتکل ها بهداشتی در آن رعایت نمی شود و از لحاظ نظافت در وضعیت مناسبی به سر نمی برد.

به گزارش ایسنا، حامد امیری دوومیدانی کار پارالمپیکی و قهرمان مسابقات جهانی امارات که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو را دارد، پس از این که برای سومین بار به بیماری کرونا مبتلا شد و ۸۰ درصد ریه خود را از دست داده بود، یکی از عوامل ابتلا به این بیماری را برای سومین بار عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن تخصصی دوومیدانی جانبازان و معلولان استان لرستان عنوان کرد و مدعی شد: این سالن تنها سالن تخصصی دوومیدانی خاص جانبازان و معلولان در لرستان است که در طول روز نزدیک به ۳۰ نفر از زنان و مردان دوومیدانی کار معلول در رشته های مختلف از امکانات این سالن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند من به تنهایی همراه مربی ام صبح ها تا ساعت ۱۱ تمرینات خود را در پرتاب نیزه انجام می دهم اما بعد از من از ساعت ۱۱ تا ۲ این سالن در اختیار مردان و بعد ازظهر در اختیار زنان دوومیدانی کار است.
وی گفت: شرایط این سالن از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی به گونه ای است که به نظر می رسد از ابتدا شیوع بیماری کرونا وسایل و تجهیزات این سالن ضدعفونی نشده و شرایط نامناسبی برای ورزشکاران جهت ابتلا به بیماری کرونا دارد.
این دوومیدانی کار پارالمپیکی خاطرنشان کرد: چون مکان دیگری برای پرتاب و انجام تمرینات دوومیدانی در این استان برای معلولان وجود ندارد، چاره ای نداشتم که برای پرتاب از این سالن که نزدیک به ۳۰ نفر در آن رفت و آمد داشتند، استفاده کنم که متاسفانه متوجه شدم برای سومین بار به کرونا مبتلا شدم‌.

این در حالی است که حمید الیاسی رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان لرستان طی تماس تلفنی که با خبرنگار ایسنا درباره ی وضعیت سالن تخصصی دوومیدانی این استان و ادعای حامد امیری دوومیدانی کار پارالمپیکی داشت، اظهار کرد: این سالن تنها سالن دوومیدانی جانبازان و معلولان این استان است که هفته ای یک بار ضدعفونی می شود و پروتکل های بهداشتی به خوبی در آن رعایت می‌شود. اگر امیری بر این باور است که در این سالن به بیماری کرونا مبتلا شده است چرا سایر ورزشکاران به کرونا مبتلا نشده اند. 
وی گفت: این سالن دارای امکانات مجزایی است که هفته گذشته تعدادی از دوومیدانی کاران برای شرکت در مرحله اول رکوردگیری تست کرونا دادند که جواب تست آنها منفی بود و مشکلی برای شرکت در مرحله اول رکوردگیری نداشتند. ما دوست نداریم آبروی هیات و سایر دوومیدانی کاران این استان به خاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی زیر سوال برود.

اما رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان خوزستان در حالی ادعای رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن تخصصی دوومیدانی این استان می کند که گزارشات و فیلم ارسال شده توسط امیری از این سالن نشان می دهد که این سالن از نظر بهداشتی و نظافت وضعیت مناسبی ندارد.

این فیلم که روز شنبه گرفته شده را در ادامه مشاهده می کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 video/webm


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوومیدانی معلولان حامد امیری جانبازان و معلولان استان رعایت پروتکل های بهداشتی دوومیدانی کار بیماری کرونا کرونا مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی از امروز ۱۶ اردیبهشت ماه برای اعزام به مسابقات جهانی کوبه ژاپن آغاز شد و تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.    هاجر صفرزاده، سجاد نیک پرست، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج و امیرحسین علیپور ملی پوشان دعوت شده به این اردو میباشند که تمرینات خود را زیر نظر زهرا علیزاده، حمید فرزین بقا، علیرضا مهرصفوتی، محسن پاکباز، امیدمحمد محمدی و مصطفی بهرامی به عنوان مربی انجام می‌دهند. ملی پوشان کشورمان تمرینات خود را زیر نظر هاجر صفرزاده، امیرخسروانی، سجاد نیک‌پرست، علی شمشیری، خدیجه عبدی، زهراسادات پوراسماعیل، امید ظریف، مهدی مرادی کوچی، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج، امیرحسین علیپور، حسن باجلودند، وحید علی‌نجیمی و مهرداد مرادی به عنوان ورزشکار و علی اصغر هادیزاده به عنوان سرمربی، داریوش نام‌آور، هرمز راد صادقی‌نیا، حمید مزارزئی، مصطفی بهرامی، زهرا علیزاده، امیرمحمد صلح میرزایی، علی محبی، محسن پاکباز، امیرمحمد محمدی، ماشالله طاهری و مهدی رحیمی به عنوان مربیان تیم و زهرا اقشاریان (دونده همراه) به تمرین میپردازند. مسابقات کوبه ژاپن از ۲۵ اردیبهشت تا ۸ خرداد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • استفاده از الگوهای نامناسب تربیتی سبب تصرف مغزها می‌شود
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است