Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:57:06 GMT

برگزاری مسابقه پیامکی نماز پیامبر (ص)

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۱۵۰۵

برگزاری مسابقه پیامکی نماز پیامبر (ص)

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، با توجه به شرایط کرونا و همچنین کینه توزی غرب نسبت به پیامبر اکرم (ص) این ستاد ضمن تولید مجموعه سخنرانی های کوتاه نماز با عنوان نماز پیامبر(ص) با بیانات حجت الاسلام سید جواد بهشتی طی ۱۷ برنامه مجزا به تعداد رکعت های نماز شبانه روزی اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی درباره سیره عبادی رسول خدا (ص) کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه سخنرانی‌های کوتاه نماز پیامبر (ص) شامل آغار اسلام با نماز، نماز جماعت، مخالفت مشرکین با نماز، وضو کلید نماز، نماز اول وقت، ساختن مسجد، مسجد پایگاه عبادت، مسجد پایگاه آموزش، مسجد قرارگاه حمایت های اجتماعی، قبله مسلمانان، اذان ندای نماز، یک نماز تمام از پیامبر (ص)، نماز جمعه، نماز در میدان جنگ، نماز و خانواده، نماز شب و وصیت به نماز است.

این مجموعه ارزشمند در ۱۷ قسمت کوتاه پنج دقیقه‌ای تولید و از امروز (اول ماه ربیع الاول) هر روز یک قسمت از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir و شبکه‌های اجتماعی ستاد پخش می شود.

ستاد اقامه نماز در نظر دارد با طرح یک سوال به صورت روزانه، مسابقه ای پیامکی در رابطه با سخنرانی انتشار داده شده همان روز برگزار نماید و به قید قرعه به ۱۷ نفر از برگزیدگان که پاسخ صحیح حداقل یک سوال را ارسال نمایند، جوایزی تقدیم خواهد شد که اسامی این برگزیدگان بعد از ۱۷ ربیع الاول از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز اعلام می شود.

شرکت کنندگان برای شرکت در این مسابقه فقط عدد گزینه صحیح هر سوال را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال نمایند. سوالات روزانه ساعت ۱۰ صبح بر روی پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز در دسترس قرار خواهد گرفت و مهلت شرکت در این مسابقات تا پایان ساعت ۲۴ همان روز می باشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور پیامبر اکرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور پیامبر اکرم ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور پیامبر اکرم اخبار کنکور ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)