Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درباره اجرای برنامه‌های شاخص هفته تربیت بدنی در پایتخت اظهارداشت: هر منطقه شهرداری تهران مسوولیت اجرای یک کار ویژه در این هفته را برعهده دارد که این فعالیت ها در کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز به تصویب رسیده است.

به گفته وی، برگزاری تورهای دوچرخه سواری، مسابقه ویژه کوتاه قامتان، لیگ بازی های رایانه ای، جشنواره بازی های فکری روبیک، مسابقات قایقرانی پدر و پسر، مسابقات شوت دارت مادر و دختر، رکورد گیری پله نوردی بانوان، دیدارهای دوستانه فوتبال  از جمله این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران  در خصوص برگزاری کارگاه آموزش کوهپیمایی با هماهنگی سفارت اتریش در تهران نیز گفت: این برنامه با همکاری سازمان ورزش، فدراسیون کوهنوردی و سفارت اتریش در ایران انجام خواهد شد. 

وی با اشاره به برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو در شهر تهران اظهار کرد: این پویش در هفته جاری با حضور تعدادی از وزرای دولت، شهردار تهران و مدیران شهری در هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه مسئولیت نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری برنامه های هفته تربیت بدنی را دارند تا بتوان با سلامت کامل به ترویج ورزش در میان شهروندان پرداخت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری تهران تربیت بدنی پروتکل های بهداشتی شهرداری تهران تربیت بدنی پروتکل های بهداشتی هفته تربیت بدنی شهرداری تهران سازمان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از امدادرسانی به ۳۵ مورد حادثه دیده سیل و آبگرفتگی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ نصرت الله لطفی امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران در شهر ایلام ۶۵ نفر از پرسنل عملیاتی و ستادی سازمان آتش‌نشانی با استفاده از ۱۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.

وی افزود: طی جاری شدن سیلاب در ایلام تعداد ۲۵ مورد عملیات آبگرفتگی از منازل مسکونی و اماکن تجاری صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام با اشاره به امداد رسانی به ۷ خودرو گرفتار در سیلاب افزود: اکثراً سرنشینان خودروها بودند که خدمات امدادی ارائه کردند.

لطفی با اشاره به اعزام نیروهای آتش نشانی به سه مورد عملیات ریزش دیوار، گفت: محلات میلاد، پیچ عاشوری، سرطاف و مسیر فرودگاه بیشترین حادثه را داشتند.

کد خبر 750386

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک