Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@18:18:49 GMT

«بوران» بهترین عکس آب و هوایی سال شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۲۰۲۵

«بوران» بهترین عکس آب و هوایی سال شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، از تارنمای روزنامه نشنال، عنوان بهترین عکاس آب‌وهوایی سال ۲۰۲۰ انجمن سلطنتی هواشناسی انگلیس به عکس بوران (Blizzard) از رودولف سولگان (Rudolf Sulgan) عکاس اهل اسلواکی رسید.

این عکس که از یک کولاک در پل بروکلین نیویورک به ثبت رسیده از بین ۲۶ عکسی انتخاب شد که از مجموع بیش از هفت هزار و ۷۰۰ شرکت‌کننده در مسابقه، به فهرست نامزدهای نهایی راه یافته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزدهای این رقابت در ماه اوت (مرداد- شهریور ۹۹) توسط انجمن سلطنتی هواشناسی در همکاری با اِکیووِدِر (AccuWeather‌)، شرکت آمریکایی ارائه دهنده خدمات پیش‌بینی وضع آب و هوا انتخاب شده بودند و پدیده‌هایی چون مه، باران، برف، طوفان و تلالو خورشید را از نقاط مختلف جهان از جزایر اسکاتلند و پاتاگونیا گرفته تا ویتنام و بلاروس به تصویر می‌کشیدند.

سولگان درباره عکس بوران می‌گوید: این عکس را در سال ۲۰۱۸ در جریان یک کولاک شدید گرفتم. گرم شدن دوره‌ای آب ناشی از چرخه آب و هوایی ال نینو اغلب در الگوهای طبیعی آب و هوا اختلال ایجاد می‌کند. دغدغه و منبع اصلی الهام من این است که عکس‌هایم نقشی هر چند کوچک در مبارزه علیه تغییرات اقلیمی ایفا کنند.

وو ترانگ هوان با تپه‌های چای و مایا کرالجیک با هیولا رتبه دوم این رقابت عکاسی را به دست آوردند.

تپه‌های چای، ووترانگ هوان

هیولا، مایا کرالجیک

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1077273 برچسب‌ها عکس سال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عکس سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)



منبع:پیج bekhanid_bedanid

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوخت‌گیری هوایی جنگنده بمب‌افکن F-4E نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (فیلم) ببینید جنگنده‌ ها چگونه سوخت گیری هوایی می‌ کنند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • فیلم | تصاویر هوایی از لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • بنیاد ایمنی هوایی لورا تابر باربور
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)