Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی قانعی در خصوص واکسن کرونای ایرانی گفت: واکسن کرونا تا انتهای سالجاری از فاز حیوانی عبور کرده در سال آینده در مرحله فاز انسانی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مصطفی قانعی، رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا  در گفت و گو با شبکه خبر گفت: داروهای موقرر شده برای تجویز درمان کرونا با مشارکت چندین کشور انجام شده و سازمان بهداشت جهانی این مقوله را مدیریت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم مشارکت کننده اصلی بودیم و در این طرح مشارکت انجام شده است.

او تاکید کرد:  زمانی که بیمار در بیمارستان بستری می شود از مرحله ویروسی گذشته است.

قانعی با بیان اینکه مردم از رعایت پروتکل‌های بهداشتی خسته شده‌اند، افزود:  افراد بالای 60 سال باید خود را دربرابر این بیماری مصون نگه دارند . درضمن مبتلایان به فشارخونی، افراد چاق و دیگر مبتلایان به بیماری زمینه نیز باید خودشان را با جمعیت مواجه نکنند تا میزان مرگ و میر کاهش یابد.

این پزشک با بیان اینکه امید است در ایران تا انتهای سالجاری واکسن کرونا از فاز حیوانی عبور کرده و سال آینده فاز انسانی آن طی شود، گفت: در این شرایط باید از پیشگیری برای مقابله با کرونا استفاده کنند.

قانعی تصریح کرد: شیوه‌های پیشگیری همچون زدن  ماسک و اقدامات بهداشتی در مهار این بیماری تاثیر گذار است. در حال حاضر مشکل آنفلوآنزا در کشور نداریم.

 به گفته او  اگر مردم  به مدت 6 ماه خودشان را حفظ کنند می‌توانند این بیماری را مهار کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسن کرونا مصطفی قانعی زهرا سلیمانی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!