Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:17:16 GMT

ترامپ: بایدن آمریکا را پناهگاه جنایتکاران می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۲۰۷۰

ترامپ: بایدن آمریکا را پناهگاه جنایتکاران می‌کند

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد اگر دموکرات‌ها در ماه نوامبر رای بیاورند، آمریکا «پناهگاهی برای جنایتکاران» خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، می‌گوید دموکرات‌ها با استرداد پول از پلیس و تحریک حملات به مأموران اجرای قانون، کشور را به «پناهگاه عظیم جنایتکاران» تبدیل خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در یک گردهمایی مبارزاتی دیروز در «جینسویل» ایالت ویسکانسین گفت: اگر قدرت را به دموکرات‌ها بدهید، چپ رادیکال ادارات پلیس را در سراسر آمریکا تغییر، منحل، و خلع سلاح خواهد کرد. در پاسخ به این سوال که آیا او [بایدن] از کاهش بودجه پلیس حمایت می‌کند، باید گفت:" بله، بله، کاملا بله.

بیشتر بخوانید: ترامپ: بایدن تهدیدی برای امنیت ملی است

ترامپ سپس به ناآرامی‌های طولانی مدت در ایالت‌های تحت کنترل دموکرات‌ها، مانند شیکاگو، نیویورک و اوکلند اشاره کرد که مردم آن در شرایط سختی زندگی می‌کنند و از تظاهرات‌هایی که در راستای «جنبش زندگی سیاهان ارزش دارد» برگزار می‌شود رنج می‌برند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت «امسال بیش از ۱۰۰۰ مأمور اجرای قانون مورد حمله شریرانه قرار گرفته اند، هیچ کس در این باره صحبت نمی‌کند. بایدن از پلیس به عنوان "دشمن" نام برد و آن‌ها را به عنوان یک نیروی نژادپرست سرکوبگر تحقیر کرد.»

بیشتر بخوانید: ماس: با آمدن ترامپ روابط فراآتلانتیک پیچیده‌تر شده است

ترامپ به طرفداران خود در ویسکانسین گفت که فکر نمی‌کند جو بایدن، رقیب دموکراتش، واقعاً به گفته‌های او در مورد پلیس اعتقاد داشته باشد. او با تأکید بر اینکه به شدت از پلیس خود دفاع خواهد کرد گفت «من همیشه در کنار قهرمانان اجرای قانون خواهم ایستاد.»

او هشدار داد که دموکرات‌ها حقوق اصلاحیه دوم شهروندان آمریکایی را می‌گیرند و کل کشور را به «پناهگاه عظیم برای جنایتکاران» تبدیل می‌کنند. ترامپ گفت: بایدن از آشوبگران و غارتگران و آنارشیست‌ها دلجویی خواهد کرد و من آن‌ها را دستگیر می‌کنم. من می‌خواهم مردم در امنیت باشند.

از ۲۵ مه سال جاری میلادی، پس از مرگ جورج فلوید، تبعه سیاهپوست آمریکایی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس بود، اعتراضات علیه وحشی گری و نژادپرستی پلیس در شهرهای عمدتا تحت کنترل دموکرات‌ها آغاز شده است.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش ادعا کرد که دوره ریاست او برایش  «دو، سه میلیارد دلار و شاید بیشتر» هزینه داشته است. وی اظهار داشت رسانه‌ها در این باره و واقعیتی که او حقوق ریاست جمهوری خود را از دست داده گزارش نمی‌دهند. رئیس دولت آمریکا در مورد بودجه مبارزات انتخاباتی ادعا کرد که می‌تواند بیش از هر کس در طول تاریخ انتخابات پول جمع کند، اما نمی‌خواهد افراد تأثیرگذار را در وال استریت همراه سازد تا به بازار مبادلاتی آسیب برسد.

رئیس جمهور آمریکا گفت که دیوار در مرز آمریکاو مکزیک «به زودی به ۴۰۰ مایل می‌رسد» و با توجه به اینکه شیوع بیماری همه گیر جهانی در جریان است، «زمان مناسبی برای داشتن دیوار» است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ دونالد ترامپ جورج فلوید انتخابات 2020 دولت آمریکا آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه مدعی شد که فضای دانشگاه محل مناسبی برای یهودی‌ستیزی نیست.

به گزارش ایسنا، بایدن در اظهاراتی در کاخ سفید گفت: فضای دانشگاه یا حتی ایالات متحده نباید محلی برای یهودی‌ستیزی یا تهدید به خشونت علیه دانشجویان یهودی باشد. اینجا جای نفرت‌پراکنی یا خشونت نیست.

بایدن در ادامه عنوان کرد که با فرستادن گارد ملی برای مقابله با این اعتراضات مخالف است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد که این اعتراضات منجر به تغییر سیاست آن‌ها در خاورمیانه نخواهد شد.

بیش از ۱۷۰۰ معترض دانشجوی حامی فلسطین طی دو هفته گذشته در دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده از جمله «دانشگاه تگزاس» در آستین، «دانشگاه چاپل هیل» کارولینای شمالی، «دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا» در هامبولت و دیگر مراکز دانشگاهی دستگیر شده‌اند.

صدها دانشجوی دانشگاه کالیفرنیا از متفرق کردن تحصن خود خودداری کرده‌اند و به گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، معترضان دانشگاه کالیفرنیا خود را برای هرگونه رویارویی با ده‌ها افسر پلیس مستقر و هلیکوپترهای در حال پرواز آماده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا