Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان و آقایان و همچنین مسابقات باشگاهی پاراتنیس روی میز با حضور روئسای فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان و آقایان و همچنین مسابقات باشگاهی پاراتنیس روی میز با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون، سیما لیموچی رئیس کمیته جانبازان و معلولین، داریوش ضرغامپور، پوران رحیمی و نسرین محمدزاده رئیس، نایب رئیس و دبیر کمیته مسابقات بصورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد کمیته مسابقات پیگیری های لازم را جهت ارسال مدارک کامل تیم ها به فدراسیون انجام دهد تا مسابقات با برنامه ریزی بهتر آغاز شود.

پیمان حسنی در ادامه اظهار داشت: برخی تیم ها به جزء ارسال نامه اعلام آمادگی هنوز هیچ کاری انجام ندادند که باتوجه به مهلت دیگر فدراسیون تا تاریخ ۲۸ مهرماه برای تکمیل مدارک که شامل اعلام لیست نهایی تیم ها و ثبت نام کلیه اعضا در سایت فدراسیون و همچنین پرداخت ورودی و هزینه های برگزاری مسابقات است که تیم ها بایستی انجام دهند.

در این جلسه کمیته مسابقات ماموریت دارد تا ضمن هماهنگی با مسئولان تیم ها، شرایط برگزاری مسابقات را فراهم نماید.

در بخش پارا نیز خانم لیموچی ضمن تشکر از تیم هایی که اعلام آمادگی کردند در هفته جاری پیگیری خواهند کرد که تیم های دیگر نیز به مسابقات باشگاهی پارا تنیس روی میز که قرار است آذرماه انجام شود شرکت نمایند. همچنین فدراسیون پیگیر دریافت پروتکل های بهداشتی مسابقات پاراتنیس روی میز نیز از فدراسیون پزشکی خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پاراتنیس روی میز برگزاری مسابقات تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود