Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام آیت اندرزیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابتلای جامعه جهانی به این بیماری و جان‌باختن شمار زیادی از مبتلایان، شیوه عزاداری‌های امسال  تغییر کرد و با رعایت اصول بهداشتی، حفظ فواصل اجتماعی و اجرای محدودیت‌های مشخص‌شده همراه بود که مردم این دیار نیز به این مهم اهتمام ورزیدند  و بار دیگر فرهنگ، تدین و تقید خود را بر همگان ثابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: مدیریت بخشی از نذورات و مخارج پذیرایی هیات و موکب‌ها در قالب کمک‌های مومنانه اتفاق مهم دیگری در ایام محرم و صفر امسال بود که در این مدت صحنه‌های زیبایی و همدلی توسط آنان به تصویر کشیده شد.

اندرزیان گفت: حادثه عظیم کربلا با گذشت بیش از ۱۴ قرن، سال به سال  نه تنها فراموش نمی‌شود بلکه هر سال بر عظمت و شکوه آن  همراه با شور و شعف وصف ناپذیر افزوده می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه افزود: آیین عزاداری های محرم و صفر، حاصل اندیشه و اعتقاد عمیق دینی است که با محوریت نام مقدس امام حسین (ع) و  یاران باوفایش برگزار می‌شود.

وی گفت: همه ساله در ایام محرم و صفر زیباترین صحنه‌ها توسط دوستداران اهل بیت (ع) به یادگار گذاشته می شود و  اجتماعات عظیم عزاداران  لرزه بر قامت ظالمان و یزیدیان زمان می‌اندازد.

اندرزیان از تمامی هیات‌های مذهبی و موکب‌ها، مداحان، روحانیون، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ادارات، اصحاب رسانه، خادمین سلامت و دیگر  اقشار مختلف مردم این شهرستان که امسال در شرایط سخت کرونایی در ترویج شعائر عاشورایی امام حسین (ع) تلاش و همت کردند قدردانی کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه یادآورشد: در این شهرستان  حدود ۱۰۰  هیات مذهبی وجود دارد که از این مجموع ۵۰ هیات فعال هستند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها ماه محرم ماه محرم و کرونا گناوه ستاد ملی مقابله با کرونا پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم ماه محرم و کرونا گناوه ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم ماه محرم و کرونا گناوه ستاد ملی مقابله با کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم داوودی عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: بازرسان واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان خرمشهر در راستای انجام بازدیدهای نظارتی خود از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان فرد خاطی را که اقدام به کشتار غیر مجاز و فروش گوشت خارج از چرخه نظارت بهداشتی می کرد، شناسایی و به مرجع قضایی معرفی کردند.

وی اظهار کرد: گوشت های حاصل از کشتار غیر مجاز توسط کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی ضبط و پرونده تخلف به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد که بعد از قطعیت یافتن حکم توسط دادگاه تجدید نظر خوزستان فرد خاطی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی خرمشهر تاکید کرد: طبق ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور، کشتار دام باید صرفاً در کشتارگاه دام و تحت نظارت مسوولان بهداشتی و شرعی انجام شود.

وی یادآور شد: لاشه های کشتار شده در کشتارگاه های دام پس از انجام بازرسی بهداشتی قبل، حین و بعد از کشتار توسط مسوول بهداشتی کشتارگاه در صورت تایید سلامت و طی شدن دوره پیش سرد، با اخذ مجوز حمل با خودروی سردخانه‌دار برای رعایت زنجیره سرد مجاز برای عرضه در مراکز مورد تائید دامپزشکی ارسال می شود.

داوودی با اعلام اینکه همه محصول‌های خارج از نظارت بهداشتی برابر ضوابط قانونی با متخلفان این حوزه با عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی برخورد جدی خواهد شد، گفت: از همشهریان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در زمینه عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی اعم از گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و… به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 6093254

دیگر خبرها

  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه