Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:18:32 GMT

۲۴ هزار واحد صنفی در کردستان اخطار گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۲۱۹۸

۲۴ هزار واحد صنفی در کردستان اخطار گرفتند

به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به خدمات فرماندهی انتظامی در ۲ بخش خدماتی و نظارتی اظهار داشت: در بخش نظارتی طی مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا واحدهای صنفی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سایر ادارات مورد نظارت قرار گرفتند که علاوه بر صدور ۲۴ هزار تذکر کتبی، ۶ هزار واحد صنفی اخطار گرفتند و ۲ هزار مغازه نیز پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارایه خدمات ضد عفونی و گند زدایی معابر برای ارتقای سطح سلامت و پایش فضای مجازی به منظور مقابله با تشویش اذهان عمومی از دیگر خدمات فرماندهی انتظامی استان در این مدت است.

۹۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در کردستان کشف شد

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: امسال تا کنون ۹۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

سردار آزادی با بیان اینکه این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافته است گفت: در این راستا بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر قاچاقچی عمده و خرده فروش، معتاد متجاهر و سایر عوامل تهیه و توزیع دستگیر و روانه زندان شدند.

 فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در این استان ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر امحا می‌شود، افزود: این میزان بخشی از مواد مخدر کشف شده در نیمه نخست سال جاری است که توسط ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیات‌ های مختلف کشف شده است.

وضعیت مصرف به مواد مخدر در این استان روند افزایشی دارد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان با اعلام هشدار در خصوص گسترش سو مصرف مواد مخدر در این استان به نسبت گذشته، اظهار داشت: با وجود اینکه این وضعیت در این استان به نسبت دیگر استان ها بهتر است اما باید گفت کردستان نیز وضعیت مطلوب خود را از دست می‌دهد.

سردار آزادی یادآور شد: به علت اینکه پیشتر آمار واقعی معتادان مواد مخدر این استان به نهادهای مربوطه ارائه نشده به همین دلیل تعداد کمپ‌های فعلی جوابگوی نیاز نبوده و مشکل اسکان معتادان خود معرفی و متجاهر وجود دارد.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: در این راستا با همکاری بهزیستی استان تصمیم به ایجاد کمپ‌های جدید گرفته شده که با اخذ مجوزهای لازم اهداف این برنامه نیز به زودی محقق خواهد شد.

سردار آزادی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و همزمانی ۱۳ مهر با اربعین حسینی هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان برگزار می‌شود اضافه کرد: برنامه های این هفته امسال با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و از طرفی هم در راستای شعار هفته "باهم برای امنیت و سلامت" متفاوت تر برگزار می شود تا اقدامات در راستای سلامت باشد.
 
وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان،  غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از عزیزان در عرصه سلامت و حضور در بیمارستان توحید از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی در این استان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان اصناف هفته نیروی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان اصناف هفته نیروی انتظامی ویروس کرونا کردستان اصناف هفته نیروی انتظامی اخبار کنکور هفته نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند