Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی بیش از یک میلیارد تومان برای فدراسیون هزینه داشته است.

خبرگزاری میزان - سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان رقابت‌های رفت لیگ کشتی از هشتم مهرماه به صورت متمرکز در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، اما با توجه به برگزاری این مسابقات به صورت متمرکز و تقبل تمام هزینه‌ها توسط فدراسیون، دور رفت این رقابت‌ها هزینه‌ای حدودی یک میلیاردی روی دست فدراسیون گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در مورد برگزاری مسابقات لیگ گفت: فدراسیون کار سخت و مشکلی را انجام داد، چراکه هیچ موقع میزبان رقابت‌های لیگ و متحمل هزینه‌های آن ما نبودیم و فقط یک ناظر برای نظارت روی مسابقات اعزام می‌کردیم، اما باتوجه به شرایط موجود و خواست فدراسیون برای برگزاری مسابقات، از نظر میزبانی، محل اسکان، تأمین غذای روزانه و همچنین انجام تست‌های کرونا به تیم‌ها کمک کردیم و برگزاری دور رفت این رقابت‌ها بیش از یک میلیارد تومان برای فدراسیون هزینه داشت.

اتحادیه جهانی کشتی با اعلام به فدراسیون‌های عضو، از برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان طی روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذرماه سال جاری به میزبانی شهر بلگراد کشور صربستان خبر داد. بر همین اساس با توجه به اتمام مسابقات دور لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۲۵ مهر ماه و اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نیز از امروز (۲۷ مهرماه) آغاز شده است.

با این حساب امکان برگزاری مسابقات دور برگشت لیگ به دلیل حضور کشتی‌گیران در اردوهای تیم ملی وجود ندارد و بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان سازمان لیگ فدراسیون کشتی دور برگشت این مسابقات از اوایل دی ماه و بعد از مسابقات جهانی برگزار  خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آغاز دور برگشت لیگ برتر کشتی از اوایل دی ماه

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ کشتی لیگ برتر کشتی فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ کشتی لیگ برتر کشتی فدراسیون کشتی لیگ کشتی لیگ برتر کشتی فدراسیون کشتی لیگ برتر کشتی رقابت ها دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی