Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قدمی، کارگردان و مستندساز کشور اجرای فصل چهارم «به اضافه مستند» را برعهده خواهد داشت.

 خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه مستند، فصل چهارم برنامه تلویزیونی به اضافه مستند به زودی در دکور جدید و ساختار تازه روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت و مجری جدید این برنامه در فصل چهارم، امین قدمی، مستندساز کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله آثار مستند او می‌توان به «روزگار یک چهل ساله»، «سلام بر علی پسر موسی» و ... اشاره کرد. 

  براساس این گزارش، یاسر فریادرس تهیه‌کننده و محسن کریمیان کارگردان فصل جدید به اضافه مستند هستند و رضا کردلو نیز سردبیر جدید این برنامه خواهد بود.    اجرای بخش میز نقد این برنامه نیز بر عهده امیر ابیلی و سعید هاشم‌زاده از منتقدان سینمایی است گفتنی است مرکز مستند سوره مجری طرح فصل جدید به اضافه مستند است از دیگر عوامل این برنامه می‌توان به محمدحسین امیری مدیر تولید، احمد خلیل‌اول مدیر تصویربرداری و محمدحسین ابراهیمی صدابردار اشاره کرد. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید «به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند‌های دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد.   انتهای پیام/ برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی اضافه مستند فصل چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مجموعه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش و از شبکه‌های مستند و سلامت بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی