Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان، از امروز (یکشنبه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز می‌شود و این اردو تا روز ۷ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

با توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای حضور در این اردو که به صورت قرنطینه برگزار می‌شود، تمامی کشتی گیران دعوت شده به همراه محمد بنا سرمربی و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، نسبت به انجام آزمایش کرونا اقدام نمودند تا پس از مشخص شدن نتیجه منفی تست، در اردوی تیم ملی حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله اردو، استان خوزستان با ۱۰ کشتی گیر و ۲ مربی، بالاترین تعداد اردونشین را نسبت به سایر استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.

بر همین اساس لقمان رضایی و حبیب الله اخلاقی به عنوان مربی و پویا دادمرز، حسین اسدی، رامین طاهری، امین کاویانی، پویا ناصرپور، دانیال سهرابی، امیر قاسمی منجزی، محمد ناقوسی، مهدی محسن نژاد و امین میرزازاده به عنوان کشتی گیر در اردوی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های جهانی حضور دارند.

رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

رئیس فدراسیون کشتی: سرمربیان تیم ملی باید پاسخگوی مسائل فنی باشند/ با توسل به پیج های مجازی نمی شود ملی پوش شد

اهدای مدال آزادی به پیشکسوت کشتی آمریکا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،تمرینات آماده سازی ملی پوشان کشتی آزاد، برای حضور در رقابت‌های المپیک، در خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده» در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی