Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@02:40:38 GMT

وحدت معرفتی حوزه و دانشگاه جدی گرفته شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۲۳۸۳

وحدت معرفتی حوزه و دانشگاه جدی گرفته شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل خواستار توجه بیشتر به وحدت معرفتی حوزه و دانشگاه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، حجت‌الاسلام ابوالفضل  جعفرزاده در جلسه با مسئولان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی‌ واحد اردبیل  گفت: معتقدم دو بعد ارتباطی بین دانشگاه و سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد که وحدت فرهنگی بعد نخست است که در قالب برنامه‌های مشترک فرهنگی و مناسبتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: وحدت معرفتی و دانشی نوع دوم ارتباط حوزه و دانشگاه بوده که بسیار مهم‌تر از مقوله نخست‌ است.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل با توجه به فعالیت شدید آکادمی‌های یهودی علیه اسلام و انتقاد از کم‌کاری‌های صورت گرفته در حوزه علوم‌انسانی گفت: تصور صحیحی از اسلامی‌سازی علوم در کشور وجود ندارد و این باعث می‌شود دفاع خوبی مقابل حملات فرهنگی نداشته باشیم که این یک تبلیغ بد است.

این‌ مبلغ مذهبی با بیان اینکه همکاری نکردن دانشگاه و حوزه باعث اتفاقات ناخوشایندی خواهد شد، اظهار کرد: حوزه و دانشگاه کاملاً در کنار هم قرار دارند و برای مؤثربودن آن باید مشارکت بیش از پیش باشد.

این مقام مسئول در اردبیل با اعلام آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای‌ دعوت استادان‌ بنام کشوری ملی و جهانی به دانشگاه بیان کرد: برگزاری نشست‌های علمی اسلامی و ایجاد گفتمان و مباحث خوب و متناسب با نیاز دانشجویان در دانشگاه می‌­تواند یک آغاز خوب برای مقابله با حملات فرهنگی باشد.

جعفرزاده افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی به‌شکل نامناسب و بی‌محتوا باعث فرهنگ‌زدگی مخاطب می‌شود و باید جلو اینها گرفته شود، می‌توان با همفکری، برنامه‌های جدیدی تعریف و اجرا کرد که تأثیر خوبی در علاقه‌مندان داشته باشد.

وی همراهی حوزه و دانشگاه را یاد‌آور شد و گفت: اکنون دانشگاه در دل حوزه وجود دارد و بسیاری از رشته‌های حوزوی به‌صورت دانشگاهی در دانشگاه‌های مفید، رضوی، باقرالعلوم و... تدریس می‌شود.

انتهای‌ پیام/۴۱۱۷/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: وحدت حوزه و دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل وحدت معرفتی تبلیغات اسلامی حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • ایران؛ کثرت فرهنگی و وحدت سیاسی
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل