Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:25:34 GMT

کمک به درآمدهای ارزی کشور از طریق گردشگری ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۲۴۷۶

کمک به درآمدهای ارزی کشور از طریق گردشگری ورزشی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم امضا تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز یکشنبه در محل وزارت ورزش و در سالن اجتماعات این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم مسعود سلطانی فر گفت: وزارت ورزش و جوانان و وزارت گردشگردی به اجماع خوبی برای تعامل بهتر رسیده و دو وزارتخانه اشراف خوبی بر این نوع همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گردشگری ورزشی در دنیا به عنوان یک صنعت درآمدزا بسیار مورد توجه قرار دارد، ادامه داد: ما نیز با استفاده از این بستر می‌توانیم با بهره گیری از رقمی که گردشگری ورزشی به خود اختصاص می‌دهد به درآمدهای ارزی کشور و فرآیند توسعه کمک کنیم.

وزیر وزش با تاکید بر اینکه با تلاش بسیار و در دولت‌های مختلف زیر ساخت مناسب برای میزبانی رویدادهای مهم بین المللی ورزشی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: علاه بر استادیوم آزادی و تختی که پیش از انقلاب ساخته شده بود هم اکنون در مجموعه ورزشی نقش جهان، یادگار امام، استادیوم غدیر اهواز، پارس شیراز و… نیز می‌توانیم میزبان رویدادهای بزرگ بین المللی باشیم.

سلطانی فر تصریح کرد: ورزش‌ها و بازی‌های بومی محلی مورد اقبال گردشگران خارجی است و از این فرصت‌ها می‌توان به بهترین شکل بهره گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، همچنین در این مراسم علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: مشترکات زیادی بین دو وزارت ورزش و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری وجود دارد.

به گفته وی یکی از بخش‌های توسعه رفاه اجتماعی در کشور بخش گردشگری و ورزش است که هر دو بخش از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، به خصوص برای ایجاد نشاط در جامعه که در حال حاضر خیلی جامعه به آن نیاز دارد.

کد خبر 5050378

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تفاهم نامه مسعود سلطانی فر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محمود فکری تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس هندبال تیم ملی فوتسال ایران بشار رسن لیگ کشتی تیم فوتبال النصر عربستان ویروس کرونا فدراسیون کشتی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود