Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادکار مازندرانی تیم کشتی استقلال گفت: علی رغم صدور رضایتنامه از سوی هیات کشتی قائمشهر، مسئولان هیات کشتی مازندران بدلایل نامشخص رضایتنامه ام برای حضور در لیگ را صادر نکردند و زحمات چند ماهه ام را به باد دادند.

سینا غلامی در گفتگو با ایسنا، درباره دلیل صادر نشدن رضایتنامه‌اش از هیات کشتی مازندران برای حضور در لیگ کشتی آزاد، اظهار کرد: قبل از آغاز لیگ زمزمه هایی مبنی بر احتمال حضور تیم قائمشهر در لیگ کشتی آزاد مطرح شد و  به چند کشتی گیر مازندران هم پیغام دادند تا با تیم دیگری وارد مذاکره نشوند اما با من و رمضان پور که قائمشهری هستیم هیچ صحبتی نکردند و پیشنهادی ندادند، در حالیکه با برخی قرارداد بستند که یک سال تمرین نداشتند و از لیگ پارسال به بعد تمرین هم نکرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم استقلال، افزود: پس از این موضوع من و رمضان پور با تیم دریاچه ارومیه قرارداد بستیم اما چند روز مانده به لیگ این تیم با تصمیم مسئولان استانی منحل شد و بر اساس توافق، تمامی کشتی‌گیران و کادر فنی این تیم راهی استقلال شدند. در این فاصله تیم قائمشهر که قرار بود با نام سایپا قائمشهر در لیگ حاضر شود منحل شد و نام تیم به هیات کشتی قائمشهر تغییر پیدا کرد، با این حساب تیمی که قرار بود پول خوبی بدهد به یک تیم بی پول تبدیل شد و تازه به یاد من و رمضانپور افتادند. آن ها به نادر حاج آقانیا و عباس فروتن هم پیشنهاد دادند و این دو کشتی گیر با تیم قائمشهر قرارداد بستند اما من و رمضان پور اعلام کردیم با تیم استقلال قرارداد داریم و قانونا نمی‌توانیم چنین تخلفی را انجام دهیم‌.

وی ادامه داد: این قرارداد نمی توانست قانونی باشد چرا که حاج آقا نیا و فروتن هم به استقلال برگشتند و سازمان لیگ اعلام کرد قرارداد آن ها با قائمشهر غیرقانونی است.ِ مسئولان هیات کشتی قائمشهر به همین دلیل مدت زیادی رضایت نامه من را برای حضور در لیگ صادر نکردند تا اینکه وقتی به رییس هیات کشتی قائمشهر گفتم اگر یک میلیارد هم بدهید برایتان کشتی نمی گیرم رضایتنامه ام را دادند. 

آزادکار تیم استقلال خاطرنشان کرد: حالا هیات مازندران رضایتنامه من را بدلایل واهی نمی دهد و با این کار نتوانستم در دور رفت کشتی بگیرم‌. این در صورتی است که دبیر هیات کشتی مازندران به من گفته بود حتی اگر رضایتنامه دستی از هیات کشتی قائمشهر هم بیاوری رضایتنامه ات را می دهیم اما با وجود صدور رضایتنامه از هیات کشتی قائمشهر مدت هاست از صدور رضایتنامه خودداری می کنند. پس از ماجرای قرارداد حاج آقانیا و فروتن با تیم قائمشهر که حواشی زیادی داشت، دبیر هیات کشتی قائمشهر به من گفت دیدی کاری کردیم ۴۵ دقیقه در برنامه زنده از کشتی قائمشهر حرف زدند. به او گفتم اینکه ۴۵ دقیقه از ضعف بگویند که افتخار ندارد، وقتی از کار خوبتان گفتند باید افتخار کنید.

غلامی با اشاره به مخالفت عسگری محمدیان رییس هیات کشتی مازندران با صدور رضایتنامه اش، گفت: وقتی به او گفتم چرا با وجود صدور رضایتنامه از سوی هیات کشتی قائمشهر، رضایتنامه ام را نمی دهید به من گفت این موضوع اصلا ربطی به هیات کشتی شهرستان ندارد. وقتی این حرف را از کسی که خودش عنوان دار المپیک است و الگوی من بوده، شنیدم مات و مبهوت ماندم. گفتم مگر با آدم بی سواد طرف هستید که سر از قانون درنیاورم؟ واقعا برای هیات کشتی مازندران متاسفم که اینطور ما را اذیت می کند من محمدیان را واقعا دوست داشتم و وقتی رییس هیات شد خیلی خوشحال شدم چرا که او خودش کشتی گیر بزرگی بوده، ضمن اینکه من از هیات قبلی ضربه زیادی خورده بودم. قهرمان استان می شدم اما خدا شاهد است من را به قهرمانی کشور نمی بردند و بعد از ۱۸ سال فقط سال گذشته در قهرمانی کشور کشتی گرفتم. یا در نوجوانان علیرضا کریمی نفر سوم من بود اما او به جهانی اعزام شد و توانست اولین مدالش را بگیرد.

وی در پایان گفت: ماه ها تمرین کردم و انگیزه زیادی داشتم برای تیمم در دور رفت جلوی چشمان مربیان تیم ملی خودم را نشان بدهم اما هیات کشتی مازندران رضایتنامه ام را صادر نکرد و تمام زحماتم بر باد رفت. از این کارشان دارم منفجر می شوم و نمی دانم چرا این ظلم را در حق من می کنند. از ورزش متنفر شده ام و دیگر هیچ انگیزه ای ندارم‌. وقتی پدر و برادرم به هیات کشتی رفتند تا دلیل این کارشان را بدانند آن ها به دروغ گفتند سینا ما را تهدید کرده است‌. باید برای هیات کشتی که رئیسش یک کشتی گیر را مقابل خانواده اش قرار می‌دهد فاتحه اش را بخوانیم. من را بازی دادند و نمی دانم شکایت پیش که ببرم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سینا غلامی هیات کشتی مازندران عسگری محمدیان هیات کشتی مازندران هیات کشتی قائمشهر صدور رضایتنامه رضایتنامه ام تیم قائمشهر کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن

روح الله غلامی در نخستین سفر استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ به بخش ناغان، اظهارداشت: در سال گذشته حدود ۶۰ کیلومتر از سه راهی جوزستان تا روستای معدن آسفالت شد و تنها هفت کیلومتر از این محور باقی‌مانده که در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نقطه پر حادثه تنگه بخش ناغان، افزود: برای رفع نقطه حادثه خیز این تنکه پنج میلیارد تومان برآورد شد که امسال با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید

احداث و روکش آسفالت ۲۳۸ کیلومتر راه روستایی

غلامی در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای احداث پل جدید بسته شده است.

وی با اشاره به جاده خاکی روستای ده‌کهنه، ادامه داد: امسال برای این محور اعتبارات لازم پیش بینی شده است و به زودی کار بهسازی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟