Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه تبریک می گویم. در همین ماه، روز گردشگری را نیز داشتیم و این روز را به طرفداران گردشگری تبریک می گویم، هر چند که به خاطر ویروس منحوس کرونا نتوانستیم در حوزه گردشگری فعالیت خاصی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر ادامه داد: پیش از این سند اولیه‌ای با عنوان تفاهم نامه گردشگری و وزارت ورزش بین من، مونسان و گودرزی به امضا رسیده بود، اما امروز نسخه جدیدی از آن امضا شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: با امضای‌ تفاهم نامه به دنبال ایجاد اشتغال و توسعه کشور و درآمدزایی هستیم. برای مثال المپیک که هر ساله میلیون‌ها نفر را به کشور میزبان می‌آورد و یا رویداد‌هایی همچون جام جهانی، لیگ ملت، لیگ قهرمانان و ....

سلطانی فر ادامه داد: ما نیز همیشه در تلاش بودیم تا میزبان مسابقات باشیم و سخت افزار‌های موجود که پس از انقلاب اسلامی ایجاد شده، این فرصت را به ما داده است تا برای میزبانی مسابقات تلاش کنیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در زمان پیش از انقلاب اسلامی تنها ۲ استادیوم که توانایی میزبانی فوتبال را داشتند، در اختیار داشتیم، اما امروز علاوه بر استادیوم تختی و آزادی، استادیوم‌های مشهد، اصفهان، تبریز و اهواز و حتی خوزستان را در اختیار داریم. در کنار این موارد ما هر ساله در هر استانی میزبان مسابقات بومی و محلی هستیم. زمانی در سازمان میراث فرهنگی بودم شاهد آن بودم که چه تعداد از گردشگران برای تماشای این رقابت‌ها به استان‌های مختلف کشور سفر می کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان وزارت میراث فرهنگی ورزش و جوانان سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم

رییس جمهور گفت: دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مؤلفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

آیت الله رئیسی در خصوص موضوع شعار سال نیز عنوان کرد: در خصوص مساله شعار سال و جهش تولید باید تاکید کنم که همه بخش‌ها لازم است برنامه داشته باشند. بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن، شرکت‌های دانش بنیان، خدمات، انرژی و … باید اینگونه باشند و هیچ بخشی از کشور نباید در سال جهش تولید بدون برنامه باشد و این برنامه هم باید به صورت کلان و هم به صورت اقلیمی و استانی باشد.

وی ادامه داد: هر کارخانه و کارگاهی باید صاحب برنامه باشد. کارگاه‌های کوچک و کارخانه‌های بزرگ در حوزه کاری مختلف باید برنامه در سال جهش تولید داشته باشند و مشخص باشد در این سال جدید چه اقدامات و الزاماتی را از جمله در بحث‌های مالی دارند، ضمن آنکه لازم است بانک‌ها نیز به آنها کمک کنند زیرا آنها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

دیگر خبرها

  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند