Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:19:37 GMT

۱/۵ میلیون نفر پای «تکیه» محرم و صفر اشک ریختند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۲۹۲۳

۱/۵ میلیون نفر پای «تکیه» محرم و صفر اشک ریختند

به گزارش خبرگزاری فارس، علی معصومی، مدیر محصول سامانه تکیه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سامانه تکیه، محرم امسال باتوجه به شرایط خاص کرونایی کشور و نیاز هیأت‌ها به یک سامانه امن و پرسرعت برای پخش زنده رونمایی شد. سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی برآن شد تا سامانه‌ای برخط (آنلاین) و رایگان در اختیار مردم و هیأت‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سامانه تکیه مرجع رسمی پخش زنده هیأت‌های کشور است که با ایجاد بستر آنلاین، این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا در سراسر کشور جلسات خود را به صورت رایگان پخش زنده کنند، گفت: مردم نیز در این سامانه بدون محدودیت به تمامی مراسم‌ها دسترسی داشتند و با انتخاب شهر و مداح به صورت زنده مداحی‌ها و مراسم‌ها را تماشا کردند. سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی وزارت ارتباطات و مشارکت اپراتورها، در جهت رفع مشکلات مالی و همچنین دسترسی آسان و بدون مشکل، هزینه ترافیک و همچنین هزینه دسترسی به سامانه تکیه را رایگان کرد که این مزیت همچنان در سامانه تکیه برقرار خواهد بود.

معصومی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت این سامانه تا پایان ماه صفر ۳۰۰ هیأت در شهرهای مختلف از خدمات آن بهره بردند، تصریح کرد: در ایام محرم و صفر امسال در مجموع این ۳۰۰ هیأت که از ۸۰ شهر مختلف کشور بودند، تنها در بستر اینستاگرام که امکان گزارش‌گیری راحت‌تری دارد ۵/۱ میلیون بازدید را ثبت کردند و در سایت تکیه نیز مجموعاً ۴۵ هزار بازدید ثبت شد. مدیر محصول سامانه تکیه اضافه کرد: در این سامانه به صورت همزمان و در چندین هیأت، بازدید مجموعاً ۷۰ هزار نفر به ثبت رسید.

مدیر محصول سامانه تکیه اضافه کرد: هیأت‌های عزاداری می‌توانند به صورت برخط پخش زنده جلسات خود را علاوه بر صفحه اختصاصی هیأت در تکیه از طریق ۸ کانال دلخواه (وبسایت هیأت، اینستاگرام، روبیکا، سروش پلاس، هیأت آنلاین، آپارات، و…) ارائه کنند.

وی ادامه داد: هیأت‌های مطرح و مشهور کشور همچون جلسات مداحانی از قبیل محمدرضا طاهری، محمدحسین پویانفر، رضا هلالی، حسین سیب‌سرخی و... در دهه اول محرم امسال بر بستر تکیه پخش زنده شد.

معصومی تصریح کرد: در آینده نزدیک بناست آرشیو کامل و جامعی از صوت‌ها و تصاویر مراسم‌های مذهبی سال‌های مختلف در سامانه تکیه بارگذاری و در قالب سایت و نرم‌افزار در اختبار مخاطبان قرار گیرد.

مدیر محصول سامانه تکیه در پایان با اشاره به نزدیک بودن ایام فاطمیه و همچنین شرایط آب و هوایی که شاید هیأت‌ها نتوانند جلسات خود را در فضای باز برگزار کنند و ناچار به برگزاری جلسات مجازی شوند، گفت: هیأت‌های سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه تکیه ( tekye.net) و ارائه شماره ثبت هیأت و اطلاعات مدیر مربوطه، درخواست خود را ثبت کرده و ظرف مدت کوتاهی دسترسی کاربری به منظور پخش زنده مراسم مذهبی از طریق پیامک، دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات پخش زنده محرم اینستاگرام پخش زنده هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • سامانه بارشی جدید در راه جنوب غرب خوزستان 
  • تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!