Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در تکریم و معارفه شهردار بوشهر افزود: در دولت دوازدهم سه شهردار و  ۲ سرپرست برای شهرداری بوشهر انتخاب شد که در هر سه مورد انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر صورت گرفت و هیچ مشورتی با حوزه عمرانی و فرماندار این شهرستان نشده‌است.

وی بیان کرد: همیشه به انتخاب‏‌ها با احترام نگاه شد زیرا معتقدیم احترام به انتخاب شورا احترام به مردم است و به همین دلیل هیچگونه مداخله، توصیه و سفارشی از ناحیه استانداری در انتخاب شهردار صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند ادامه داد: در شورایی که احکام شهرداران توسط استاندار امضا می‎شود در همه مواردی که فرد منتخب از نظر فرایند اداری و گزینشی دارای اشکال نبود با انتصاب آنها موافقت شده‌است زیرا آن را انتخاب شورای برگزیده مردم می‌دانستم.

وی اظهار داشت: خیلی جاها سنگ شهردارای‏‌ها را به سینه زده و به شهردار توصیه کردم تا چنانچه شورا خواسته‎ای فراتر از قانون داشت در برابر آن به صورت شفاف ایستادگی کنند.

گراوند افزود: اکنون فرصتی برای شهردارجدید  بوشهر فراهم شده‌است که باید از این ظرفیت برای خدمت رسانی استفاده و در حدود یک سال زمان باقی مانده تا پایان فعالیت شورا شرایطی ایجاد کند تا شهروندان عملکرد او را به طور ملموس احساس کنند.

وی گفت: شهرداری بوشهر اگر مقداری پای کار باشد و همه کمک کنند استعداد دارد تا به عنوان گل سرسبد جنوب کشور بدرخشد زیرا  این ظرفیت با وجود ساحل منحصربه فرد در شهر بوشهر وجود دارد.

گراوند اظهار داشت: ساحل شهر بوشهر ساحلی کم نظیر در منطقه جنوبی است که باید از این ظرفیت بخوبی برای حوزه‌های گردشگری استفاده کرد.

وی افزود: امید واریم انتخاب شهردار جدید بوشهر آغازی جدید بر روند توسعه و آبادان روزافزون این شهر باشد.

استاندار بوشهر گفت: شهردارن باید همواره برای فرار از روزمرگی تلاش کنند و این را هم بدانند کار در اتاق شیشه‌‏ای جای هیچگونه نگرانی برای آنها نمی‌‏گذارد.

وی بیان کرد: استانداری بوشهر نیز از شهرداری مرکز استان به عنوان پیشان شهرداری‌های استان حمایت می‌کند زیرا با عملکرد موفق شهردار مرکز استان سایر شهرداران این استان نیز می‎‏توانند از شهردار الگوبرداری لازم را داشته باشند.

گراوند گفت: شهردار جدید بوشهر نیز چنانچه عملکردی جهادی داشته باشد می‏‌تواند خود را در اذهان شهروندان ماندگار کند.

وی ادامه داد: وقتی شهری در طول چهار سال سه شهردار را عوض می‏‌کند نتیجه‎ای بهتر از شرایط کنونی ندراد زیرا بدترین آسیب مدیریتی نبود ثبات است که این شرایط می‏‌طلبد اکنون شهرداری با تمام توان کارهای آغاز شده را پیش ببرد.

گراوند بیان کرد: بخشی از پروژه‌هایی که مقرر بوده تا این زمان بهره‌برداری می‌شد و با تاخیر عجیبی مواجه و مورد نارضایتی شهروندان است باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شود که در این مسیر باید همه مجموعه شهرداری همراه و همگام با شهردار جدید باشند.

استاندار بوشهر گفت: مجموعه استانداری نیز چنانچه روند مطلوب و مورد قبول در پروژه‎ها را مشاهده کند با تمام ظرفیت از شهرداری حمایت خواهد کرد.

وی افزود: هنر مدیر کار کردن در شرایط سخت است و امروز نیز کشور سخت‌ترین سال پس از پیروی انقلاب را تجربه می کند زیرا دولت در حال تجربه کردن مدیریت کشور آن هم بدون فروش نفت است.

استاندار بوشهر گفت: چنانچه قصدی برای عبور از شرایط کنونی کشور وجود دارد باید بین همه همدلی، همراهی و وفاق وجود داشته باشد.

وی در باره ارزش افزوده اظهار کرد: در ارزش افزوده این استان نسبت به خیلی از استان‌‏ها متفاوت است و در حوزه عمرانی روستایی از سال ۹۰ تا ۹۲، ۲۴ میلیارد تومان کل ارزش افزوده روستاهای این استان بود اما از سال ۹۲ تا ۹۸، یکهزار و ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای استان بوشهر توزیع اعتبار صورت گرفت.

گراوند افزود: ۲۸ درصد جمعیت استان بوشهر روستایی و مابقی نیز شهری است که به نسبت روستاها اعتبار در حوزه‌های مدیریت شهری در این استان توزیع شده‌است.

در این نشست حسین صالحیان به عنوان شهردار جدید بوشهر معارفه و از سید نورالدین امیری شهردار سابق بوشهر قدردانی شد.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر شهرداری بوشهر بوشهر استانداری بوشهر شهرداری بوشهر اخبار کنکور انتخاب شهردار شهردار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه یکشنبه در اولین نشست تخصصی تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه اظهار داشت: خلیج فارس در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری و در کنار سرزمین و مردم ایران نقطه عطف و مشترک همه مردم و مذاهب است حتی نقطه مشترک ایرانیان و فارسی زبانان است.

استاندار بوشهر افزود: آبراه‌های بین المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بودند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریاها حضور داشته باشد.

وی بیان داشت: مقرراتی که بر آب‌ها و دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس بروند و امروز می‌بینیم شناورهای ما این تردد را دارند.

محمدی‌زاده بیان داشت: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند، که میر مهنا در ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر بیان داشت: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند این مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری بودند که مقابل آنها مقابله کردند.

وی ادامه داد: با اینکه انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند اما مردم بوشهر با دست خالی با آنها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد. محمدی‌زاده ابراز داشت: رئیسعلی با رهبری روحانیت جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

استاندار بوشهر ابراز داشت: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و با آمریکا که برای پشتیبانی از رژیم بعثی عراق و صدام آمده بود، در خلیج فارس با رشادت شهید نادر مهدوی و دیگر رزمندگان ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

وی افزود: امروز به همت انقلاب اسلامی و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته است و با هدایت و حمایت‌های رهبری این حلقه‌ها به هم پیوسته شده است و یک پیوستگی جغرافیایی توسط محور مقامت برای حمایت از مظلومیت منطقه شکل گرفته است.

استاندار بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی، آمریکا و دیگر دشمنان را مستهلک کرده است.

کد خبر 6091517

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند