Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب ۸ قهوه خانه متخلف طی دو شب گذشته خبر داد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب ۸ قهوه خانه متخلف طی دو شب گذشته خبر داد.
«سرهنگ نادر مرادی» معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: برابر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تمام محدودیت های هفته های گذشته به مدت یک هفته دیگر یعنی تا ابتدای آبان ماه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین درباره اجباری بودن ماسک از درب منزل ادامه داد: همکاران وزارت بهداشت در مقابل مجتمع های تجاری، فروشگاه های زنجیره ای و ... به صورت نفر به نفر به افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند، تذکر می دهند. ما نیز مردم را به استفاده از ماسک تشویق می کنیم و به افرادی که ماسک نداشتند نیز به صورت رایگان ماسک در اختیارشان قرار دادیم.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه پلیس در این خصوص بیشتر نقش پشتیبانی کننده دارد، خاطرنشان کرد: در خصوص مشاغلی که در این مدت نیز محدودیت کاری برای آنها اعلام شده است، ما با تیم های تلفیقی و با همکاری نمایندگانی از وزارت بهداشت و اصناف شرایط را بررسی می کنیم. شب گذشته نیز همکاران ما در سطح تهران گشت زنی های لازم را به همراه تیم های تلفیقی انجام داده اند.
سرهنگ مرادی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد اصناف رعایت های لازم را دارند، تصریح کرد: تعدادی که رعایت نمی کنند نیز اغلب اصنافی هستند که به صورت غیرمجاز و به صورت زیرزمینی مشغول فعالیت هستند. ما نیز معمولا با این افراد برخورد می کنیم. دو شب گذشته نیز بیش از ۸ مورد از قهوه خانه هایی که به صورت چراغ خاموش فعالیت می کردند توسط همکاران ما کشف شده و با آن ها برخورد شده است.

برچسب ها: پلیس ، پروتکل بهداشتی ، اصناف لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KTp

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پلیس پروتکل بهداشتی اصناف بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت معاون نظارت شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی قنوات این شهرستان بیان نمود: نظارت مستمر و بهره گیری از دستور کار کارشناسی، عملیات مناسب را برای حفاظت فیزیکی، کاهش خطرات احتمالی ناشی از بلایای طبیعی، دسترسی به آبـدهی پایدار و حفظ کیفیت آب در قنوات را فراهم می‌سازد . میرجلیلی معاون فنی شهرستان نیز توصیه‌های فنی در ایجاد بند خاکی حفاظتی میله چاه‌ها و همچنین تامین شیب هیدرولیکی و افزایش دبی آب را با اجرای عملیات صحیح کف شکنی، بغل بری و بغل تراشی را برای افزایش عمر مفید قنات، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و اصلاح مسیر را به پیمانکار توصیه نمود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی