Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم دومین جشنواره دین و فضای مجازی با موضوع زندگی مؤمنانه در فضای مجازی، آغاز به کار کرد.

این جشنواره با موضوع آیات و روایات مرتبط با فضای مجازی و در محورهای زندگی مؤمنانه در شبکه های‌اجتماعی و به همت دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی، آغاز به کار کرد.

محورهای جشنواره شامل زندگی مؤمنانه و بازی های رایانه ای، هویت مؤمنانه در فضای مجازی، محتوای مؤمنانه در فضای مجازی، کسب و کار مؤمنانه در فضای مجازی، آموزش‌ویادگیری مؤمنانه درفضای‌مجازی،مصرف مؤمنانه در فضای مجازی، نظارت مؤمنانه بر فضای مجازی، اینترنت اشیاء در خدمت زندگی مؤمنانه، زندگی مؤمنانه و هوش مصنوعی، فناوری‌های مؤمنانه، نرم افزارهای مؤمنانه و جستجوها و جستجوگرهای مؤمنانه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است که این جشنواره تا 15 آبان ماه 1399 ادامه دارد و بعد از داوری آثار توسط هیأت داوران، به نفرات برتر هدایایی اعطا خواهد شد.
پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال آثار خود به بخش «جشنواره زندگی مؤمنانه» در وبگاه پژوهشگاه فضای مجازی مراجعه فرمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09187070530 تماس حاصل کرده یا در پیام رسان ایتا به آدرس @oisc_rooydad در ارتباط باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره فضای مجازی مؤمنانه در فضای مجازی زندگی مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور